تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در استان گلستان مطرح شد

گلایه چندباره رئیسی از وزیر به‌دلیل کندی اینترنت

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در آیین افتتاح پروژه بزرگ فیبر نوری در استان گلستان گفت: یکی از نکات در ارتباطات سرعت است. از جمله مواردی که چند بار نسبت به آن به آقای وزیر گلایه کردم و بعضی از مردم نیز از آن گلایه‌مند هستند کندی اینترنت بوده که زیرساخت فیبر نوری می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

کد خبر: ۱۶۰۱۴۶
۰۹:۵۹ - ۰۱ دی ۱۴۰۲

رئیسی

دیدارنیوز: رئیس جمهور بهره‌برداری از شبکه سراسری فیبر نوری را یکی از بستر‌ها و زیرساخت‌های مهم هوشمندسازی شهری دانست و گفت: امروز با بهره‌برداری از شبکه سراسری فیبر نوری در گلستان، گامی مهم و ماندگار در این زمینه و نیز توزیع عادلانه فرصت‌ها برداشته شد که امیدوارم هر چه سریع‌تر به همه استان‌های کشور توسعه یابد.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت به استان گلستان، در «آیین افتتاح پروژه بزرگ فیبر نوری» در سراسر استان، ضمن ابراز خرسندی از بهره‌برداری رسمی از یکی از مهمترین زیرساخت‌های فناورانه و ارتباطاتی در این استان، از همه دست‌اندرکاران اجرای این طرح قدردانی کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه فناوری ارتباطات بسیار سریع‌تر از دیگر مصادیق فناوری در جهان گسترش یافت، گفت: امروز همه بخش‌های زندگی ما متاثر و اساسا در بستر این فناوری و اینترنت قرار دارد، به شکلی که اگر این فضای ارتباطی نباشد، زندگی دچار اختلال خواهد شد.

رئیسی با بیان اینکه فیبر نوری بسیار کارآمدتر از نسل‌های قبلی زیرساخت‌های ارتباطاتی است، افزود: یکی از نکات در ارتباطات سرعت است. از جمله مواردی که چند بار نسبت به آن به آقای وزیر گلایه کردم و بعضی از مردم نیز از آن گلایه‌مند هستند کندی اینترنت بوده که زیرساخت فیبر نوری می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

رئیس جمهور با تشکر از سرعت اجرای این طرح و انجام بیش از هزار و ۳۰۰ کیلومتر حفاری برای برخورداری همه شهر‌ها و روستا‌های استان گلستان از فناوری فیبر نوری اظهار داشت: امروز دسترسی به اینترنت پرسرعت یک ضرورت است و خوشحالم که از اینجا اعلام کنم امروز این زیرساخت برای اینترنت پرسرعت در هم استان گلستان قابل بهره‌برداری است و امیدوارم دیگر استان‌ها نیز هر سریع‌تر از این امکان به طور کامل بهره‌مند شوند.

رئیسی همچنین عبور تعداد خانوار‌های بهره‌مند از اینترنت پرسرعت فیبر نوری از کانال ۵ میلیون نفر را خبر خوب دیگری دانست که باعث خوشحالی است و تصریح کرد: اینکه در اجرای این طرح روستا‌ها نیز به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند گامی در راستای عدالت اقتصادی، اجتماعی و عدالت در توزیع فرصت‌ها و ظرفیت‌ها است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ما توسعه را برای کشور دنبال می‌کنیم، اما توسعه‌ای پایدار و ماندگار است که متوازن و در پرتو عدالت ایجاد شده باشد.

رئیسی همچنین بهره‌برداری از شبکه سراسری فیبر نوری در استان را یکی از بستر‌ها و زیرساخت‌های مهم هوشمندسازی شهری دانست و گفت: امروز در گلستان گام مهم و ماندگاری در مسیر عدالت و رفع گلایه‌ها از کندی اینترنت برداشته شد و امیدوارم هر چه سریع‌تر به همه استان‌های کشور توسعه یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی