تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

۴ گزینه نام‌آشنا برای هدایت «هوادار»

پس از عملکرد ضعیف محمود فکری روی نیمکت مربیگری تیم هوادار تهران و پایان حضورش در این تیم، نام ۴ گزینه برای هدایت هوادار مطرح شده است.

کد خبر: ۱۶۰۱۲۵
۱۹:۰۶ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲

۴ گزینه نام‌آشنا برای هدایت «هوادار»

دیدارنیوز: باشگاه هوادار پس از قطع همکاری توافقی با محمود فکری در حال بررسی گزینه‌های خود است.

صبح روز چهارشنبه خبر جدایی قطعی و توافقی سرمربی هوادار روی خروجی رسانه رسمی باشگاه هوادار قرار گرفت و از آن لحظه ثانیه به ثانیه شدت گمانه‌زنی‌ها و رایزنی‌ها بابت انتخاب سکان‌دار بعدی نیمکت هوادار در حال افزایش است.

ظاهرا هواداری‌ها که به هیچ عنوان ذهنیتی بابت تغییر روی نیمکتشان حداقل پیش از پایان دور رفت رقابت‌ها نداشتند، به دور از حاشیه در مسیر معرفی سرمربی جدیدشان و بررسی گزینه‌های موجود قرار دارند. مدیران باشگاه هوادار روی چهار گزینه به جمع‌بندی رسیده‌اند و قطعا به زودی یکی از آن‌ها به عنوان سرمربی جدید هوادار به طور رسمی معارفه خواهد شد.

مازیار زارع، رسول خطیبی، مسعود شجاعی و سیدمهدی رحمتی ظاهرا چهار گزینه مد نظر بنفش‌های تهرانی هستند که یا تا الان مذاکرات با آن‌ها آغاز شده و یا به زودی آغاز خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که کدام یک از چهار سرمربی مورد نظر با هواداری‌ها به توافق می‌رسند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی