تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
درخواست فاضل میبدی از رهبر انقلاب

گوشت بالای ۶۰۰ هزار تومان؛ به دولت رئیسی تشر بزنید

محمدتقی فاضل میبدی با انتقاد از گرانی شدید گوشت و .. در دولت ابراهیم رئیسی، از رهبر انقلاب تقاضا کرد تا به این دولت تشر بزنند.

کد خبر: ۱۶۰۱۲۰
۱۸:۰۰ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲

میبدی

دیدارنیوز: عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم به انتقاد از گرانی‌های شدید در دولت سیزدهم پرداخت و از رهبر انقلاب درخواست کرد تا به دولت رئیسی تشر بزنند.

محمدتقی فاضل میبدی نوشت: «از مقام محترم رهبری تقاضا می‌کنم، همانطور که در دولت اصلاحات و دولت قبل برای اندک گرانی و فشار بر مردم تذکر می‌دادند، که لازم بود، به دولت فعلی نیز برای گرانی‌های کمرشکن تشری بزنند. گوشت بالای ۶۰۰ هزار تومان و گرانی سایر اقلام برای اکثر مردم قابل تحمل نیست. چاقوی جراحی اقتصاد از روی سینه مردم بردارند.»

میبدی

مطلب مرتبط:

فاضل میبدی: روحانیت به وعده‌هایش عمل نکرد

فاضل‌میبدی: چه‌کسی فکر می‌کرد «مرغ» در دولت مردمی ۱۰۰ هزارتومان شود؟

مدیران دولت سیزدهم باید عذرخواهی کنند/ اگر جلوی کتاب کدکنی را گرفتند، فاتحه فرهنگ را بخوانید!

حجاب به نماد مبارزه با حکومت تبدیل شده/ به جای حل مشکلات اقتصادی، می‌گویند مرگ بر آمریکا/ مذهبی‌ها در پست گرفتن از همه جلوترند

حل مشکل حجاب یا معیشت؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی