تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
توصیه جالب مهاجم پیشین رم به ستاره ایرانی

طارمی تا دیر نشده به اینتر برود!

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو و پیوستن او به تیم‌های بزرگ شهر میلان منتشر شده و در این میان استفانو ایمپالومنی، هافبک پیشین رم گفته به نظرم طارمی باید ژانویه به اینتر بیاید؛ ژوئن (پنجره تابستانی) دیر است.

کد خبر: ۱۶۰۰۸۷
۱۰:۳۹ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲

طارمی تا دیر نشده به اینتر برود!

دیدارنیوز: مهاجم پیشین تیم رُم معتقد است که مدیران باشگاه اینتر در نقل‌وانتقالات زمستانی باید برای جذب مهاجم تیم ملی ایران اقدام کنند.

استفانو ایمپالومنی هافبک پیشین تیم‌های فوتبال رُم و پارما در گفتگو با سایت «توتو مرکاتو» ایتالیا، درباره وضعیت خط حمله اینتر اظهار داشت: اینتر به لائوتارو مارتینس وابسته است و فکر می‌کنم به یک مهاجم نیاز دارد. مطمئن هستم ماروتا و آئوسیلیو (مدیران اجرایی و ورزشی باشگاه اینتر) در این باره اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اخباری درباره پیوستن مهدی طارمی به نراتزوری در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ گفت: به نظرم طارمی باید ژانویه به اینتر بیاید؛ ژوئن (پنجره تابستانی) دیر است. اگر می‌خواهید در دو جبهه (سری A و لیگ قهرمانان اروپا) رقابت کنید، باید در این باره اقدام کنید. لائوتارو و مارکوس تورام ممکن است پاس‌هایی بدهند که کسی از آن استفاده نکند و بازیکنی، چون طارمی به کمک اینتر می‌آید.

طارمی در ۲۲ دیدار از فصل ۲۴-۲۰۲۳ با پیراهن پورتو به میدان رفته و پنج گل و چهار پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی