تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

استقلال ۴ - نساجی ۰؛ پاسخ قاطع نکونام به مورایس!/ رحمتی رفت

تیم استقلال در دیداری که نیمه دوم آن جذاب، پرگل و تماشایی بود، نساجی را با ۴ گل شکست داد و به برد پرگل سپاهان و مورایس برابر هوادار پاسخ قاطعی داد!

کد خبر: ۱۶۰۰۵۵
۱۷:۴۰ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ استقلال ۱ - نساجی ۰/ پایان نیمه اول

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: در آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم نکونام در هوای سرد ورزشگاه آزادی میزبان نساجی و شاگردان رحمتی بود که یک نتیجه یک طرفه به سود میزبان رقم خورد و استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان، به صدر جدول برگشت.

در نیمه اول که موقعیت‌های گل بسیار کم بود، آرمین سهرابیان از فرصت استفاده کرد وبا ضربه سر دروازه رشید مظاهری را فرو ریخت.

نیمه دوم برای استقلالی‌ها شیرین‌تر و جذابتر شد و ۵ دقیقه تماشایی جریان داشت؛ امیرمهدی جان ملکی (گل به خودی)، آرمان رمضانی و ابوالفضل جلالی در دقایق ۶۲، ۶۴ و ۶۷ گلزنی کردند تا نبرد نزدیک نکونام و مورایس در صدر جدول داغ‌تر شود آنهم در روزی که پرسپولیس برابر قعرنشین لیگ برتر استقلال خوزستان متوقف شد تا از کورس با دو مدعی دیگر موقتا خارج شود.

به این ترتیب، استقلال با ۲۸ امتیاز و یک بازی و یک امتیاز بیشتر از سپاهان در صدر جدول تکیه زد و نساجی بحران زده که تنها ۹ امتیاز دارد، در جایگاه پانزدهم باقی ماند.

تنها لحظاتی پس از پایان این بازی، کانال رسمی نساجی از استعفای مهدی رحمتی از مربیگری این تیم خبر داد و نوشت: «سید مهدی رحمتی بعد از شکست تیم فوتبال نساجی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی ضمن تشکر از حمایت‌های رضا حدادیان مالک باشگاه، از سرمربیگری تیمش استعفا کرد.

رحمتی از هواداران نساجی نیز عذرخواهی و ابراز امیدواری کرد که با کناره گیری از سرمربیگری نساجی و باز گذاشتن دست مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید، این تیم در ادامه لیگ به شرایط مطلوب دست پیدا کند.»

نتایج کامل بازی‌های هفته سیزدهم

گزارش زنده؛ استقلال ۴ - نساجی ۰/ طوفان ۵ دقیقه‌ای! +ویدیو

جدول لیگ برتر فوتبال

استقلال ۴ - نساجی ۰؛ پاسخ قاطع نکونام به مورایس!/ رحمتی رفت

 

در ادامه گزارش بازی و ویدیوی گل‌ها را مشاهده می‌کنید.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، گوستاوو بلانکو و پیمان بابایی

ترکیب نساجی: شید مظاهری، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، مرصاد سیفی، صابر حردانی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، فرشید اسماعیلی، نونو دلگادو و محمدرضا آزادی

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۱۰: بازی بدون موقعیت خاصی در جریان است و استقلال در جستجوی یک روزنه برای رسیدن به گل است.

دقیقه ۲۵: شوتزنی بابایی نتیجه‌ای نداشت و ضربه او با اختلاف از کنار دروازه استقلال عبور کرد.

دقیقه ۳۷: بلانکو یک فرصت عالی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر ضعیفی داشت و با فرصت سوزی این بازیکن گل اول استقلال رقم نخورد.

گزارش زنده؛ استقلال ۴ - نساجی ۰/ طوفان ۵ دقیقه‌ای! +ویدیو

دقیقه ۴۳: گل اول استقلال! آرمین سهرابیان به زیبایی و با ضربه سر دروازه نساجی را باز کرد تا ورزشگاه آزادی غرق در شادی شود.

نیمه اول با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید و تیم نکونام از کمترین موقعیت گل توانست استفاده کند.

دقیقه ۶۲: گل دوم استقلال! مهرداد محمدی روی حرکت تیمی عالی آبی‌ها شوتزنی کرد که پس از برخورد توپ به بازیکن نساجی تغییر مسیر داد و رشید مظاهری نتوانست واکنش سریعی داشته باشد.

دقیقه ۶۴: گل سوم استقلال! پاس محمدی به آرمان رمضانی، او را در مصاف با مظاهری تک به تک کرد و آرمان با یک ضربه دقیق گل سوم را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۷: گل چهارم استقلال! تیم نکونام در این دقایق بسیار بی رحم شده و دروازه مظاهری را فرو می‌ریزد. این بار نوبت به ابوالفضل جلالی بود تا با شوتی دیدنی و زیبا گل چهارم را رقم بزند.

دقیقه ۸۵: شوت جعفر سلمانی به تیر عمودی دروازه نساجی برخورد کرد و گل نشد.

این دیدار با برتری چهار گله استقلال به پایان رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی