تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
هفته سیزدهم لیگ برتر و اتفاقات عجیب در اهواز

استقلال خوزستان ۲ - پرسپولیس ۲؛ سنگ، حاشیه و جنجال!

تیم پرسپولیس در دیداری پرحاشیه و جنجالی که وقت اضافه زیادی داشت، برابر استقلال خوزستان قعرنشین لیگ برتر متوقف شد تا روز‌های بد یحیی در لیگ ادامه یابد.

کد خبر: ۱۶۰۰۵۳
۱۷:۲۷ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲

استقلال خوزستان ۲ - پرسپولیس ۲؛

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس پس از توقف در دربی تهران، یک دیدار پرحاشیه و عجیب دیگر را سپری کرد.

سرخ‌های پایتخت امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال این شهر رفتند که کلی حاشیه و اتفاقات عجیب و غریب در آن رخ داد؛ از اعتراض آبی‌ها به پنالتی پرسپولیس و ترک زمین تا پرتاب سنگ از سکوی تماشاگران و ورود با تاخیر داوران به زمین در نیمه دوم. اتفاقاتی که فوتبالدوستان را به چند دهه پیش و حوادث تکراری آن زمان در لیگ ایران برد!

در این میان نکته عجیب، انتقادهای مجری شبکه سوم سیما بود که ظاهرا فراموش کرده صداوسیما چقدر بابت همین فوتبال درآمد داشته و جیب باشگاه‌های ایرانی بابت ندادن حق پخش و داستان‌های تکراری آن خالی مانده است. همینطور کیفیت پخش بسیار پایین دوربین‌های صداوسیما در همین اهواز که صدای اعتراض بینندگان را درمی‌آورد.

استقلال خوزستان ۲ - پرسپولیس ۲؛

در دقیقه ۶ این بازی شوک بزرگی به پرسپولیس وارد شد؛ جواد آقایی پور روی دفع توپ ضعیف بیرانوند با ضربه سر به راحتی دروازه سرخ‌ها را باز کرد تا آبی‌های خوزستان جشن بگیرند.

استقلال خوزستان ۲ - پرسپولیس ۲؛ سنگ، حاشیه و جنجال!

در ادامه روند این بازی به سمت جنجال و حاشیه رفت و اعلام یک پنالتی به سود پرسپولیس با پرتاب سنگ و خروج تیم استقلال خوزستان از زمین همراه بود تا کار داوران حسابی سخت شود. کنعانی زادگان این پنالتی را گل کرد و نیمه اول با تساوی تمام شد.

در حالی که بازیکنان دو تیم در زمین بودند، داوران تاخیر زیادی در ورود به میدان برای شروع نیمه دوم داشتند تا یک حاشیه دیگر رقم بخورد.

استقلال خوزستان ۲ - پرسپولیس ۲؛

در دقیقه ۴۹ روی غفلت خط دفاعی پرسپولیس، بار دیگر جواد آقایی پور زهردار ظاهر شد و دروازه بیرانوند را فرو ریخت. نبیل باهویی، فرشته نجات یحیی در این بازی بود و ۴ دقیقه بعد از ورودش به زمین، با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند و در ادامه توقف زیادی در بازی ایجاد شد و دو تیم به همین نتیجه رضایت دادند.

به این ترتیب، روز‌های بد پرسپولیس در لیگ برتر با توقف در زمین قعرنشین لیگ برتر ادامه یافت و باید دید یحیی گل محمدی با تیمش به کجا می‌رسند.

استقلال خوزستان ۲ - پرسپولیس ۲؛

پرسپولیس با ۲۲ امتیاز در رده پنجم ایستاد و استقلال خوزستان ۵ امتیازی که نمایش خوبی ارایه کرد، در قعر جدول باقی ماند.

در بازی مهم دیگر از هفته سیزدهم لیگ برتر، سپاهان با ۵ گل تیم محمود فکری یعنی هوادار را درهم کوبید و به صدر جدول رفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی