تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

درگذشت جمشید هاشم‌پور تکذیب شد

کانال‌های مجازی از دقایقی پیش خبری را دست به دست کردند که جامعه هنری را نگران کرد؛ اما خوشبختانه خبر درگذشت جمشید هاشم‌پور صحت ندارد و او در سلامتی کامل به‌سر می‌برد.

کد خبر: ۱۶۰۰۵۱
۱۶:۴۴ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲

درگذشت جمشید هاشم‌پور تکذیب شد

دیدارنیوز: چند ساعتی است خبر درگذشت جمشید هاشم‌پور در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ پیگیری‌ها از خانه سینما نشان می‌دهد جمشید هاشم‌پور در سلامتی کامل به‌سر می‌برد و خبر درگذشت او صحت ندارد.

همچنین سیدعباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در گفت‌وگوی تلفنی که با جمشید هاشم پور داشته پیگیرِ اوضاع جسمانی این بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون بوده است، بنابراین این بازیگر پیشکسوت در صحت و سلامت کامل به‌سر می‌برد و خبر درگذشت ایشان صحت ندارد.

جمشید آریا معروف به جمشید هاشم‌پور یکی از بازیگران شناخته‌شده سینما و تلویزیون کشور به‌شمار می‌رود و در کارنامه هنری خود بیش از ۱۰۰ فیلم و سریال را ثبت کرده است و شناخته‌شده‌ترین کار وی فیلم دفاع مقدسی کانی‌مانگا است.

این دست خبر‌های ضدونقیض بار‌ها برای درگذشت رضا رویگری هم اعلام شده که با واکنش گلایه‌آمیز او مواجه شده است.

جمشید هاشم‌پور نیز در واکنش به خبر‌های اعلام‌شده درباره درگذشت او نوشت: سلام به مردم عزیز ایران؛ اینجانب جمشید هاشم‌پور در صحت و سلامت هستم لطفاً به شایعات نشرشده توسط تمامی خبرگزاری‌ها توجه نکنید.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی