تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

ورود کمیته انضباطی به دعوای سرخابی‌ها؛ از یحیی تا سامره!

سرانجام پس از گذشت چند روز از دربی پرحاشیه پایتخت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وارد میدان شده و خواستار پاسخگویی چند نفر از اعضای دو تیم پرسپولیس و استقلال از جمله یحیی گل محمدی و علی سامره شده است.

کد خبر: ۱۶۰۰۳۶
۱۱:۲۹ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲

ورود کمیته انضباطی به دعوای سرخابی‌ها؛ از یحیی تا سامره!

دیدارنیوز: بعد از حواشی روز‌های گذشته حالا مسئولان کمیته انضباطی قرار است اتفاقات رخ داده در مسابقه دربی را مورد بررسی قرار دارند.

دربی پایتخت در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر به انجام رسید که پرسپولیس و استقلال به تساوی ۱-۱ رضایت دادند و این مسابقه برنده نداشت. بیش از آنکه به کیفیت فنی ۲ تیم در دربی اشاره شود، حواشی پرشمار این مسابقه در روز‌های گذشته سوژه رسانه‌ها بود و در این میان، موضع‌گیری تند مسئولان ۲ باشگاه علیه یکدیگر و شکایت‌های سریالی باعث شد تا حواشی دربی از متن آن سبقت گیرد و جنجال‌های پرشماری پیرامون نبرد شاگردان یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام ایجاد شود.

مسئولان کمیته انضباطی در روز‌های گذشته مدعی شدند که شرایط به‌وجود آمده در حال بررسی است و به‌زودی تصمیماتی درباره دربی گرفته خواهد شد. با توجه به تعطیلی روز‌های ابتدایی هفته، حالا سرانجام موضع رسمی کمیته انضباطی نسبت به حواشی مسابقه دربی مشخص شد و قرار است چند عضو باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای پاسخگویی نسبت به حواشی ایجاد شده، در این کمیته حضور پیدا کنند و دفاعیات خود را درباره حواشی به‌وجود آمده ارائه کنند.

یحیی و حرف‌هایی که دردسرساز شد

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از پایان دربی، به رفاقت مدیرعامل استقلال و رئیس فدراسیون فوتبال کنایه زد و علیه عملکرد تیم داوری مسابقه با استقلال موضع گرفت. حالا در ابلاغیه صادره از سوی کمیته انضباطی آمده است: «باتوجه به تخلفات صورت گرفته از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران مبنی بر پرتاب اشیا و فحاشی به مقامات رسمی، غیر رسمی، تیم حریف و مربی تیم مقابل و همچنین تخلف یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و افترا نسبت به ارکان فدراسیون، باشگاه و سرمربی تیم پرسپولیس ظرف حداکثر ۲ روز مهلت دارند تا دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کنند».

سامره هم باید به کمیته انضباطی برود

اعضای تیم استقلال هم بعد از پایان مسابقه صحبت‌های جنجالی‌ای داشتند که حرف‌های علی سامره سرپرست آبی‌ها بیش از پیش بازتاب داشت. همچنین ماساژور استقلال هم در صحنه ثبت گل تساوی آبی‌ها، شادی پرحرف‌وحدیثی داشت که این اتفاقات و حواشی از چشم مسئولان کمیته انضباطی دور نمانده است؛ به‌طوری‌که در ابلاغیه صادر شده، آمده است: «همچنین با توجه به تخلفات صورت گرفته از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران مبنی بر پرتاب اشیا و فحاشی به مقامات رسمی، غیر رسمی، تیم حریف و مربی تیم مقابل، تخلف علی سامره، سرپرست تیم استقلال مبنی بر نشر اکاذیب و افترا نسبت به باشگاه پرسپولیس و ارکان فدراسیون و علی شاجانی، ماساژور تیم استقلال به دلیل عدم مجوز حضور در نیمکت و تحریک تماشاگران حریف، باشگاه، سرپرست و ماساژور تیم فوق ظرف حداکثر ۲ روز مهلت دارند تا دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کنند. عدم ارسال دفاعیه مانع از اتخاذ تصمیم نخواهد بود».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی