تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
در مجلس انقلابی چه خبر است؟

انتقاد یک نماینده مجلس؛ تحقیق و تفحص از واردات اسب به‌جای «دبش»!

سکوت عجیب مجلس انقلابی درباره فساد بزرگ چای دبش و پرداختن به موضوعات دیگر مثل واردات اسب و اسپرم منجمد، به جای اولویت‌ها و نگرانی‌های مردم، صدای یک نماینده را درآورده است.

کد خبر: ۱۶۰۰۳۳
۱۰:۴۷ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲

انتقاد یک نماینده مجلس؛ تحقیق و تفحص از واردات اسب به‌جای چای دبش!

دیدارنیوز: نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با وجود بحث اختصاص ارز برای واردات چای دبش که بخشی از اعتماد مردم به پایانه‌های سیستم اجرایی را لرزانده است، اولویت مجلس باید همین موضوع باشد. اما در چنین شرایطی ما امروز شاهد بودیم در مجلس در خصوص ۲ تحقیق و تفحص بحث شد؛ یکی عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در خصوص واردات اسب و اسپرم منجمد شده و دیگری گزارشی از عملکرد شرکت سیاحتی همدان در خصوص غار علیصدر.

معین‌الدین سعیدی درخصوص اولویت‌های مجلس شورای اسلامی در شرایط کنونی گفت: احساس می‌کنیم در این شرایط کشور اولویت‌هایی وجود دارد که باید در مجلس روی آن بحث شود؛ اما گاهاً مشاهده می‌کنیم مباحثی در قالب طرح‌های تحقیق و تفحص عنوان می‌شود که شاید چالش فعلی کشور نباشد.

نماینده چابهار در مجلس تاکید کرد: امروز با این اتفاق تلخی که رخ داده و بحث اختصاص ارز برای واردات چای دبش که بخشی از اعتماد مردم به پایانه‌های سیستم اجرایی را لرزانده است، علی‌القاعده اولویت مجلس با توجه به شرایط و اوضاع کشور همین موضوع باید باشد. اینکه واقعا چه اتفاقی افتاده و در چه قالب و شکلی این اختلاس را شکل داده‌اند. اما در چنین شرایطی ما امروز شاهد بودیم در مجلس در خصوص ۲ تحقیق و تفحص بحث شد که یکی عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در خصوص واردات اسب و اسپرم منجمد شده و نظایر این مسائل بود و دیگری گزارشی از عملکرد شرکت سیاحتی همدان در خصوص غار علیصدر بود.

وی تاکید کرد: این موارد هم مهم است، اما نسبتی با اولویت‌های کشور و نگرانی‌های حال حاضر مردم ندارد. حتی اگر ماه‌ها از بیان این تحقیق و تفحص گذشته باشد، لزومی ندارد امروز در این شرایط بیایند آن را عنوان کنند. این از شئون نظارتی نیست امیدوارم با درک نگرانی‌های جدی مردم، مسائل و اولویت‌های آنان مطرح شود.

سعیدی گفت: البته پیش از این مجلس در خصوص نگرانی‌های معیشتی و اقتصادی مردم طرح‌ها و لوایحی داشت، اما امروز هرکجا می‌رویم موضوع و بحث، نگرانی از اختلاس اخیر است، مجلس هم قاعدتاً باید در این خصوص جلسه تشکیل می‌داد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی