تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
پورتو حریف اسپورتینگ نشد

شکست جنجالی یاران طارمی؛ داور تشویق شد! +ویدیو

پورتوی ۱۰ نفره در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهدی طارمی، با دو گل مغلوب اسپورتینگ شد تا به رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال سقوط کند. در این دیدار، طارمی پس از اخراج په‌په برای داور دست زد.

کد خبر: ۱۶۰۰۱۵
۰۸:۰۴ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲

طارمی

دیدارنیوز: شاگردان سرجیو کنسیسائو در مهمترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال تن به شکست دادند و یک پله در جدول رده‌بندی سقوط کردند.

پرونده هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال، شب گذشته (دوشنبه) با برگزاری یک بازی از ساعت ۲۳:۴۵ به وقت تهران بسته شد.

در این بازی که مهمترین بازی هفته چهاردهم بود، تیم فوتبال پورتو در خانه اسپورتینگ لیسبون به میدان رفت و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به میزبان خود واگذار کرد.

پورتو که مهدی طارمی را از ابتدا تا پایان بازی در ترکیب خود داشت، خیلی زود از حریفش عقب افتاد و تنها پس از گذشت ۱۱ دقیقه از آغاز مسابقه دروازه‌اش توسط ویکتور گیوکرس باز شد.

طارمی

اوضاع یاران طارمی در دقیقه ۵۱ بدتر هم شد زمانی که کاپیتان و مدافع میانی این تیم، په‌په با دریافت دومین کارت زردش اخراج شد. ۹ دقیقه بعد از این اتفاق تیم پایتخت توسط پدرو گونکالوس به گل دوم رسید. مهدی طارمی هم در دقیقه ۶۸ بازی یک کارت زرد گرفت.

شاگردان سرجیو کنسیسائو با قبول سومین باخت‌شان در این فصل لیگ برتر پرتغال، ۳۱ امتیازی ماندند و در حالی که با پیروزی می‌توانستند به صدر جدول برسند، نسبت به هفته گذشته یک پله سقوط کردند و در جایگاه سوم جدول قرار گرفتند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی