تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
تمام اشتباهات داوری دربی بزرگ بود و علیه پرسپولیس

گل‌محمدی: تمام مکالمات داوران دربی باید پخش شود

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تمام مکالمات بین داور و داوران VAR در دربی ۱۰۲ باید پخش و شفاف‌سازی شود، گفت: تمام اشتباهاتی که صورت گرفت هم بزرگ بود و هم علیه پرسپولیس و دو امتیاز خیلی راحت را از تیم ما گرفتند.

کد خبر: ۱۶۰۰۰۹
۱۹:۲۶ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

گل‌محمدی:

دیدارنیوز: سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرد که تمام اشتباهات داوری دیدار اخیر این تیم مقابل استقلال بزرگ و علیه سرخپوشان بوده است.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خوشحالم در اهواز، شهری خاطره‌انگیز برای خودم، حضور دارم. سال‌های خوبی را در کنار مردم اهواز پشت سر گذاشتم و بخشی از دوران خوب زندگی من، در این شهر بوده است.

وی ادامه داد: هفته‌های حساسی را پشت سر می‌گذاریم. با توجه به شرایط جدول، حساس‌ترین بازی‌ها را تا نیم‌فصل پیش رو داریم و باید سعی کنیم حداکثر امتیاز‌ها را بگیریم. ما تمرینات خوبی در این مدت داشتیم. دربی انرژی زیادی از نظر ذهنی از بازیکنان ما گرفت، ولی سعی کردیم ریکاوری و تمرینات خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره شرایط استقلال خوزستان، خاطر نشان کرد: جایگاه استقلال خوزستان با توجه به فوتبال خوبش، اینجای جدول (قعر جدول) نیست. بازی‌های زیادی از آن‌ها دیده‌ام. استقلال حتی مقابل مدعیان بالای جدول هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته است. آن‌ها تیم جوان و یکدستی هستند. من به کادر فنی خوب استقلال خوزستان تبریک می‌گویم و برای این تیم در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم. استقلال خوزستان از تیم‌هایی است که در این شهر ریشه دارد و امیدوارم ما بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و به سه امتیاز دست پیدا کنیم. هر چند می‌دانیم برد سخت به دست می‌آید و بازیکنان ما باید تمرکز خوبی داشته باشند و انرژی خوبی بگذارند و بدانند بازی راحتی در پیش نداریم.

گل‌محمدی در ادامه در مورد استفاده از VAR در دربی ۱۰۲ تهران گفت: از ورود VAR که اتفاق مثبتی است، استقبال می‌کنیم، ولی عدم فرهنگ‌سازی باعث ایجاد حاشیه شده است. VAR برای چه در بازی قبل حضور داشت؟ برای این بود تا اشتباهات بزرگ در بازی وجود نداشته باشد، اما تمام اشتباهاتی که صورت گرفت هم بزرگ بود و هم علیه پرسپولیس و دو امتیاز خیلی راحت را از تیم ما گرفتند. من مانده‌ام چرا این اشتباهات فقط به ضرر تیم ما بود. هم باید برای ما پنالتی گرفته می‌شد و هم گلی که استقلال به ثمر رساند، اصلاً پنالتی نبود. ضمن اینکه بازیکن استقلال باید در دقیقه ۶۰ اخراج می‌شد.

وی افزود: تمام اتفاقات بزرگ دربی به ضرر پرسپولیس شد و ناراحتی ما از این است. شاید اگر VAR نبود و این اتفاقات می‌افتاد، می‌گفتیم داور این صحنه‌ها را ندیده است، ولی دو داور عراقی هم حضور داشتند که البته ما روی آن‌ها بحث داریم که چگونه و با چه ارتباطی از عراق به ایران آمدند. من به باشگاه گفته‌ام که تمام مکالمات بین داور و داوران VAR باید پخش و شفاف‌سازی شود و ما بدانیم در آن صحنه‌ها چه اتفاقاتی افتاد، چون این حق طبیعی تیم ماست. من برای یک نفر خیلی خوشحال هستم. برای اشکان خورشیدی خوشحالم که اتهامات زیادی به او زده شد و دیدیم با VAR هم چه اتفاقاتی افتاد. این اتفاقات کار خداست و خدا نمی‌گذارد حق کسی پایمال شود.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که علیرضا فغانی هم تمام تصمیمات داور بازی پرسپولیس - استقلال را تأیید کرده است، تصریح کرد: صحبت‌های فغانی هیچ وقت فصل‌الخطاب نیست. او هم اشتباه می‌کند، همین‌طور که خیلی از کارشناسان نیز عکس صحبت‌های فغانی درباره اتفاقات دربی نظر دادند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی