تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
قرعه‌های جذاب در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا

طارمی - آرسنال و آزمون - جهانبخش!

در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو با مهدی طارمی رقیب آرسنال شد و در لیگ اروپا هم تیم‌های آزمون و جهانبخش باهم دیدار می‌کنند!

کد خبر: ۱۵۹۹۹۸
۱۶:۵۶ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

طارمی - آرسنال و آزمون - جهانبخش!

دیدارنیوز: مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

مراسم قرعه‌کشی اولین مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار شد و بر اساس آن ۱۶ تیم راه یافته به این مرحله رقبای خود را شناختند.

مطابق ادوار گذشته در قرعه‌کشی این مرحله از رقابت‌ها محدودیت‌هایی برای رویارویی تیم‌ها وجود داشت که شامل عدم رویایی نمایندگان یک کشور و قرار نگرفتن تیم‌های همگروه در مسیر یکدیگر بود.

در پایان قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌ها به شرح زیر با یکدیگر روبرو خواهند شد.

پورتو - آرسنال
ناپولی - بارسلونا
پاری‌سن‌ژرمن - رئال سوسیه‌داد
اینتر - اتلتیکومادرید
آیندهوون - بوروسیا دورتموند
لاتزیو - بایرن مونیخ
کپنهاگن - منچسترسیتی
لایپزیگ - رئال مادرید

تیم‌های سید یک (تیم‌هایی نام‌شان در سمت چپ آمده است) از امتیاز میزبانی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی برخوردار خواهند بود.

بازی‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن سال جاری آغاز می‌شوند. بازی‌های دور رفت در دو هفته و بازی دور برگشت نیز در دو هفته برگزار می‌شوند.

فینال این دوره از رقابت‌ها روز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

رُم با آزمون حریف تیم جهانبخش شد

مسیر صعود ناکامان مرحله گروهی لیگ اروپا برای حضور در مرحله حذفی لیگ اروپا مشخص شد که در این مسیر تیم علیرضا جهانبخش باید برابر شاگردان آقای خاص قرار بگیرد.

قرعه‌کشی بازی‌های پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، امروز در مقر یوفا برگزار شد تا ۸ تیم دوم مرحله گروهی لیگ اروپا و ۸ تیم سوم مرحله گروهی که از صعود به مرحله حذفی آن رقابت‌ها بازمانده‌اند، رقبای خود را برای حضور در اولین مرحله حذفی لیگ اروپا بشناسند.

در این دوره از رقابت‌ها که آخرین فصل حضور تیم‌های سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در لیگ اروپا خواهد بود، مطابق فصول گذشته، تیم‌های دوم مرحله گروهی لیگ اروپا در سید یک قرعه‌کشی پلی‌آف قرار گرفتند. این تیم‌ها در دور رفت بازی‌های پلی‌آف میهمان و در دور برگشت میزبان خواهند بود. تیم‌های سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم در سید دوم قرار گرفتند و به این ترتیب آن‌ها در دور رفت میزبان و در دور برگشت میهمان هستند. همچنین طبق مقررات، در بازی‌های پلی‌آف، هیچ دو تیمی از یک کشور نمی‌توانستند با یکدیگر روبرو شوند.

بر اساس قرعه‌کشی، برنامه بازی‌های پلی‌آف صعود به مرحله حذفی لیگ اروپا به شرح زیر است:

بنفیکا - تولوز
براگا - قره‌باغ
فاینورد - رُم
گالاتاسرای - اسپارتاپراگ
لانس - فرایبورگ
میلان - رن
شاختار دونتسک - مارسی
یانگ بویز - اسپورتینگ لیسبون

به این ترتیب علیرضا جهانبخش و یارانش در تیم فاینورد، برای صعود به مرحله حذفی لیگ اروپا باید برابر شاگردان ژوزه مورینیو و سردار آزمون قرار بگیرند.

طارمی - آرسنال و آزمون - جهانبخش!

بازی‌های دور رفت پلی‌آف لیگ اروپا روز پنجشنبه ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) و بازی‌های برگشت یک هفته بعد در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) برگزار خواهند شد. فینال این دوره از لیگ اروپا روز چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ در شهر دوبلین، پایتخت ایرلند برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی