تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اوجی: اختلال در پمپ بنزین‌ها به دلیل حمله سایبری بود

جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم دلیل بروز اختلال در سامانه هوشمند سوخت را حمله سایبری اعلام کرد و گفت: دشمنان خواستند با این توطئه مردم را دچار زحمت کنند.

کد خبر: ۱۵۹۹۹۲
۱۳:۵۵ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

اوجی: اختلال در پمپ بنزین‌ها به دلیل حمله سایبری بود

دیدارنیوز: جواد اوجی، وزیر نفت اعلام کرد که حمله سایبری دلیل اختلال امروز در برخی پمپ بنزین‌های کشور بوده است.

وزیر نفت علت بروز اختلال در سامانه هوشمند سوخت را حمله سایبری اعلام کرد و گفت: دشمنان خواستند با این توطئه مردم را دچار زحمت کنند، اما بلافاصله با قطع سامانه، فعال شدن دستی جایگاه‌های عرضه سوخت آغاز شد.

جواد اوجی، وزیر نفت در خصوص اختلال رخ داده در جایگاه‌های عرضه بنزین اظهار داشت: صبح امروز به ما اطلاع دادند که سامانه هوشمند سوخت با حمله سایبری مواجه شده که دشمنان خواستند با این توطئه مردم را دچار زحمت کنند.

وی افزود: بلافاصله با قطع سامانه، فعال شدن دستی جایگاه‌های عرضه سوخت آغاز شد و تا این لحظه ۱۶۵۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور فعال شده و عملیات سوخت گیری انجام می‌شود.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: ما سال ۱۴۰۰ هم خوشبتانه این تجربه را داشتیم، و با استفاده از آن تجربه در حال تلاش برای فعال شدن جایگاه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: مردم نگرانی بابت سهمیه‌های بنزین خود نداشته باشند و تلاش می‌شود تا ساعات آتی تمامی جایگاه‌ها به صورت دستی وارد مدار شوند تا بتوانیم سامانه هوشمند سوخت را بازگردانیم.

مطلب مرتبط:

دستور رئیسی به وزیر نفت پس از اختلال در پمپ بنزین‌ها

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی