تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
اخبار استان گلستان

یک خیر ۲۸ زندانی گنبدکاووسی را آزاد کرد

مدیرکل زندان‌های استان گلستان: با کمک یک خیر گنبدی، ۲۸ زندانی جرائم غیرعمد و مالی از زندان آزاد شدند.

کد خبر: ۱۵۹۹۷۲
۱۲:۰۱ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

یک خیر ۲۸ زندانی گنبدکاووسی را آزاد کرد

 

دیدارنیوز ـ استان گلستان: غلامرضا سـرلک روز یکشنبه در آیین سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه، تنی چند از زندانیان غیرعمد آزاد شدند، اظهار کرد: در آیین امروز که با کمک یکی از خیران شهرستان گنبدکاووس و تلاش اعضای شـورای حل اختلاف زندان برگزار شد، ۲۸ زندانی جرائم غیرعمد و مالی از زندان گنبدکاووس آزاد شدند.

وی با بیان اینکه کـل بدهی این ۲۸ زندانی ۳ میلیارد ریال بود، خاطرنشان کرد: با تلاش شورای حل اختلاف و مددکاران زنـدان هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال آن را شکات بخشیدند.

مدیرکل زندان‌های استان با تأکید بر اینکه الباقی هزار ۹۰۰ میلیارد ریال بدهی را خیر خوشـنام گنبدی پرداخت کرد تا بـه برکت دهه فاطمیه این زندانیان آزاد شوند، افزود: در نظام حقوقی و رویه قضائی سنت حسنه کمک به زندانیان نیازمند پیش‌بینی شده و در روایات دینی نیز بازگشت شرافتمندانه زندانی به آغوش خانواده و جامعه توصیه و مورد تحسین قرار گرفته است.

در این اجتماع مدیرکل زندان‌های استان، مدیر بنیاد تعاون و انجمن حمایت از زندانیان و جمعی از مسئولین، کارکنان و ۵۵۰ نفر از زندانیان در زندان شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند.

گفتنی است، مشارکت رئیـس مجمع خیرین استان گلستان تا به حال در ختم به خیر شدن و آزادسازی بیش از ۶ هزار و ۸٠٠ زندانی نقش آفرینی داشته و مساعدت مالی شده است.

گلستانی‌ها همه ساله و در مناسبت‌های مختلف با حضور مسئولانه و انسان دوستانه خود، زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی را فراهم می‌آورند.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی