تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اخبار استان کرمان

پاییز بی باران کرمان

با وجود پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان مبنی بر نرمال بودن بارش‌ها در پاییز، اما متاسفانه کرمانی‌ها پاییز بدون بارانی را پشت سر گذاشتند

کد خبر: ۱۵۹۹۶۸
۱۱:۴۰ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

پاییز بی باران کرمان

 

دیدارنیوز ـ استان کرمان: با وجود پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان مبنی بر نرمال بودن بارش‌ها در پاییز، اما متاسفانه کرمانی‌ها پاییز بدون بارانی را پشت سر گذاشتند و طبق اعلام این اداره کل، روز‌های آخر پاییز هم امیدی به بارش نیست.

میترا یاوری کارشناسی پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان در گفتگو با ایسنا با اشاره به آخرین نقشه‌های هواشناسی گفت: امروز آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است و در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید همراه با خیزش گرد و خاک مخصوصا در مناطق شرقی و غربی استان دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: عصر‌های روز‌های هفته جاری وزش باد مخصوصا در مناطق شرقی، شمال غربی و غرب استان کرمان پیش‌بینی می‌شود. این پدیده باعث ایجاد آلودگی هوا نمی‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان درباره وضعیت دمایی نیز گفت: صبح‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه دمای کمینه استان کاهش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: متاسفانه در هفته جاری بارندگی در استان کرمان نخواهیم داشت.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی