تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پیام وزیر اطلاعات به سردار رادان

حادثه تروریستی راسک؛ ملت ایران انتظار مجازات مسببین را دارند

اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در پیامی به سردار رادان، با اشاره به حادثه تروریستی راسک اعلام کرد: ملت ایران انتظار و مطالبه فوری مجازات مسببین خون‌های به ناحق ریخته شده شهدای این حادثه تروریستی را دارند و جامعه اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) این را وظیفه خود می‌دانند.

کد خبر: ۱۵۹۹۶۴
۱۱:۲۰ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

وزیر

دیدارنیوز: اسماعیل خطیب در پیامی تاکید کرد که ملت ایران انتظار و مطالبه فوری مجازات مسببین خون‌های به ناحق ریخته شده شهدای حادثه تروریستی راسک را دارند و جامعه اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) این را وظیفه خود می‌دانند.

متن پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

«من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

برادر ارجمند سردار فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ پاسدار احمد رادان

سلام علیکم

شهادت مظلومانه جان بر کفان مرز‌های ایران اسلامی در ایّام سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) را خدمت فرماندهی معظّم کل قوا، جنابعالی، خانواده‌های معزز شهدا، فرماندهان، کارکنان و سربازان غیور فراجا و مردم انقلابی و سرافراز ایران تسلیت عرض می‌کنم.

ملّت شریف، نجیب و شهیدپرور ایران ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های مدافعین مرز‌های مقدس میهن اسلامی ایران، انتظار و مطالبه فوری مجازات مسببین خون‌های به ناحق ریخته شده شهدای این حادثه تروریستی را دارند و جامعه اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) این را وظیفه خود می‌دانند.

از خداوند متعال برای شهدای این حادثه در اعلی علیین، همنشینی ائمه‌ی معصومین (ع) و برای مجروحین نیز شفای عاجل، تندرستی و سربلندی و برای خانواده‌های آنان اجر عظیم، شکیبایی و شفاعت حضرت زهرا (س) را خواستاریم.

سید اسماعیل خطیب

وزیر اطلاعات»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی