تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

تصادف بایدن و همسرش در ویلمینگتون +ویدیو

رویترز گزارش داد که یک خودرو با یکی از خودرو‌های کاروان اسکورت جو بایدن، تصادف کرد اما آسیبی به رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش وارد نشده است.

کد خبر: ۱۵۹۹۵۱
۰۹:۵۳ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

تصادف بایدن و همسرش در ویلمینگتون +ویدیو

دیدارنیوز: تصادف جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و همسرش پس از کارزار انتخاباتی خبرساز شد.

خبرگزاری رویترز گزارش داد، یک خودرو با یکی از خودرو‌های کاروان اسکورت جو بایدن که شامگاه یکشنبه از ستاد انتخاباتی خود در ویلمینگتون واقع در ایالت دِلاور بازمی‌گشت، تصادف کرد. اگرچه دو خودرو آسیب دیدند، اما آسیبی به رئیس‌جمهور آمریکا وارد نشد.

این حادثه برای کاروان خودرویی جو بایدن و همسرش جیل بایدن در مسیر بازگشت از کارزار انتخاباتی رخ داد.

تصادف بایدن و همسرش در ویلمینگتون +ویدیو

بنابر آنچه سرویس مطبوعاتی کاخ سفید گزارش داد، جو بایدن و بانوی اول آمریکا ساعت ۸:۰۷ شب به وقت محلی از ستاد انتخاباتی «بایدن-هریس۲۰۲۴» خارج شدند. آن‌ها پس از صرف شام با اعضای کارزار انتخاباتی خود از این مقر خارج شدند و در مرکز شهر ویلمینگتون که بارانی هم بوده، تصادف کردند.

طبق این گزارش، یک خودرو چهار در نقره‌ای با پلاک دِلاور به یکی از خودرو‌های شاسی‌بلند کاروان جو بایدن برخورد کرد و فورا اعضای سرویس امنیتی از جو بایدن محافظت کردند. این خودرو نقره‌ای که از قسمت سپر آسیب دید، فورا توسط افسران امنیتی محاصره شد. آن‌ها اسلحه را بر روی سر راننده قرار دادند درحالیکه او دستان خود را به نشانه تسلیم بالا گرفته بود.

تصادف بایدن و همسرش در ویلمینگتون +ویدیو

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا که مسئول حفاظت از مقامات ارشد این کشور است، اعلام کرد که حادثه برخورد یک خودرو با کاروان انتخاباتی جو بایدن، «عمدی» نبوده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی