تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
در استان فارس رخ داد

جزییات عجیب از ریخت و پاش ۴ میلیارد تومانی؛ مدیر مالیاتی برکنار شد

پس از ریخت و پاش عجیب و ۴ میلیارد تومانی در اجلاس مدیران‌ مالیاتی، سخنگوی سازمان امور مالیاتی از برکناری معاون امور مالی اداره کل مالیاتی استان فارس خبر داده است.

کد خبر: ۱۵۹۹۲۷
۱۷:۱۲ - ۲۶ آذر ۱۴۰۲

ریخت و پاش ۴ میلیارد تومانی؛ مدیر مالیاتی برکنار شد

دیدارنیوز: سخنگوی سازمان امور مالیاتی از برکناری معاون امور مالی اداره کل مالیاتی استان فارس خبر داد.

در مهر ماه سال جاری (۱۴۰۲)، اجلاس سراسری مدیران مالیاتی کشور در شیراز به مدت سه روز با هزینه نامتعارف و گزافی معادل حدودا «۴۰ میلیارد ریال» برگزار می‌شود.

اجلاس در یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر شیراز و با سرو غذا با منوی باز از رستوران‌های گران‌قیمت شهر برگزار می‌شود که فقط هزینه سوغاتی‌های اهدایی آقایان از بیت‌المال، بیش از «۵ میلیارد ریال» بوده و جالب‌تر آن که صندلی‌های هتل پنج ستاره وفق نظرشان نبوده و صد عدد صندلی با ارزش حدودا «۷ میلیارد ریال» خریداری می‌شود تا مقدمات راحتی‌شان فراهم شود! برنامه‌های تفریحی، ورزشی و هزینه‌های غیرضروری دیگر هم بماند.

در پی برگزاری این همایش موجی از انتقادات متوجه برگزارکنندگان این همایش شد که امروز سخنگوی سازمان امور مالیاتی در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی از یک همایش تخصصی برای معاونان مالیاتی اداره‌های کل مالیات سراسر کشور در استان فارس که هزینه‌های فراوان و ریخت‌وپاش‌هایی صورت گرفته بود، گفت: بعد از بررسی‌ها انجام شده، معاون امور مالی اداره کل مالیاتی استان فارس به خاطر ریخت و پاش بیت المال به بهانه همایش استانی، برکنار شده است.

مهدی موحدی بک نظر افزود: سازمان امور مالیاتی پاسخگویی به دغدغه‌های ملت شریف ایران و تنویر افکار عمومی را وظیفه خود می‌داند.

وی درباره حواشی نشست مدیران سازمان امور مالیاتی در مهر ماه سال جاری در شیراز اظهارداشت: در پی برگزاری همایش مدیران کل سازمان امور مالیاتی، ابهاماتی درباره هزینه‌های همایش در فضای مجازی مطرح شد که رئیس سازمان در ابلاغی به مدیران نظارتی سازمان یعنی حراست، بازرسی و دادستانی مالیاتی دستور رسیدگی در اسرع وقت برای برخورد با عوامل دارای تقصیر یا قصور و نظارت‌ها و مراقبت‌های آتی را صادر کردند.

موحدی به جزئیات انتشار این حواشی در رسانه‌ها و واکنش سازمان امور مالیاتی به آن پرداخت و در ادامه گفت: بخشی از اطلاعات و تفاسیر منتشر شده مخدوش است، اما در مورد بخشی از هزینه‌ها نیز باید گفت که با توجه به امکان صرفه‌جویی و غیرقابل قبول بودن همین حد از صرفه جویی نکردن در دولت مردمی، مسئول مرتبط در اداره کل فارس از مسئولیت خود برکنار شد.

موحدی با بیان تعامل با نهاد‌های نظارتی افزود: دستگاه‌های نظارتی بیش از یک ماه است که در جریان جزئیات هزینه کرد این نشست قرار دارند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی