تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

لایحه حجاب؛ مجلس از یک رسانه شکایت کرد

مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شکایت مجلس از پایگاه خبری رجانیوز بابت ادعای دستکاری لایحه جنجالی عفاف و حجاب خبر داد.

کد خبر: ۱۵۹۹۲۱
۱۳:۲۷ - ۲۶ آذر ۱۴۰۲

مجلس از یک رسانه شکایت کرد

دیدارنیوز: روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شکایت مجلس از پایگاه خبری رجانیوز خبر داد.

متن اطلاعیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«ادعای دستکاری لایحه عفاف و حجاب بار‌ها و بار‌ها توسط مجلس و اعضای کمیسیون قضایی به‌عنوان کمیسیون بررسی کننده لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب رد و تکذیب شده است، اما پایگاه خبری رجانیوز نه تنها این تکذیبیه‌ها را نادیده می‌گیرد بلکه در اقدامی عجیب در حالی که لایحه حجاب بر اساس اصل ۸۵ در کمیسیون قضایی بجای صحن علنی بررسی شده است مدعی دستکاری لایحه حجاب توسط هیئت رئیسه مجلس می‌شود تا از این طریق با ایجاد هجمه علیه مجلس انقلابی اهداف سیاسی خود در انتخابات ۱۴۰۲ را پیش ببرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی به عنوان رئیس کمیسیون بررسی کننده لایحه حجاب صراحتا ادعای دستکاری لایحه را رد و تاکید کرده است: «این موضوع درست نیست، هیچ‌کس لایحه عفاف و حجاب را قبل از ارسال به شورای نگهبان دستکاری نکرده است. ما در صحن از لایحه عفاف و حجاب دفاع کردیم و صحبت کردیم، همچنین ایراداتی که اخیراً شورای نگهبان به لایحه گرفته بود را اصلاح کردیم و مجدداً به شورا ارسال کردیم.» و عجیب است که پایگاه خبری رجانیوز این پاسخ صریح و روشن کننده رئیس کمیسیون قضایی مجلس را نادیده گرفته و اصرار داشته ادعایی که پیش از این نیز بار‌ها پاسخ داده شده را برجسته کند.

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ضمن استقبال از نقد‌های فنی و کارشناسی درباره مصوبات و عملکرد مجلس، درباره هرنوع دروغ‌پردازی و تحریف هشدار داده و ضمن اعلام شکایت قضایی از پایگاه خبری رجانیوز، از رسانه‌های محترم درخواست می‌کند در انتشار محتوا دقت لازم را برای پرهیز از تخریب و سیاه‌نمایی مبذول دارند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی