تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
حمله تروریستی به راسک سیستان و بلوچستان

وزیر کشور خطاب به پاکستان؛ مرزها کنترل شوند

احمد وحیدی، وزیر کشور پس از حمله تروریستی به راسک در استان سیستان و بلوچستان گفت: انتظار داریم از طرف دولت پاکستان با کنترل دقیق مرز‌ها و کنترل نقاطی که گروهک‌های تروریستی به این سوی مرز آمده‌اند دیگر شاهد چنین اقدامات و عبور متجاوزانه‌ای به مرز نباشیم.

کد خبر: ۱۵۹۸۹۱
۱۹:۲۴ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲

وزیر کشور خطاب به پاکستان؛ مرزها کنترل شوند

دیدارنیوز: وزیر کشور گفت: گروهک‌های تروریستی که به دنبال برهم زدن آرامش، امنیت و وحدت مردم استان سیستان و بلوچستان هستند از سوی اسرائیل حمایت می‌شوند.

احمد وحیدی بعد از ظهر امروز شنبه، در بدو ورود به فرودگاه کنارک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر به استان سیستان و بلوچستان به دلیل بررسی حادثه‌ای که در شهرستلن راسک اتفاق افتاده انجام شده است.

وزیر کشور افزود: پس از حضور در زاهدان اکنون به چابهار آمده ایم که با حضور از نزدیک در راسک ابعاد موضوع حمله تروریستی به مقر انتظامی این شهرستان را مورد بررسی قرار دهیم تا اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه افراد گروهک‌های تروریستی از سوی اسرائیل حمایت می‌شوند، عنوان کرد: انتظار ما این است که کشور‌های همسایه ما نیز نسبت به کنترل مرز دقت بیشتری داشته باشد چرا که روشن شده که گروهک‌های تروریستی از آن طرف مرز آمده‌اند.

وحیدی گفت: از همین رو انتظار داریم از طرف دولت پاکستان با کنترل دقیق مرز‌ها و کنترل نقاطی که گروهک‌های تروریستی به این سوی مرز آمده‌اند دیگر شاهد چنین اقدامات و عبور متجاوزانه‌ای به مرز نباشیم.

بررسی ابعاد حادثه تروریستی راسک

وحیدی همچنین بعد از ظهر امروز در جریان سفر به سیستان و بلوچستان و در حاشیه عیادت از مجروحین حادثه تروریستی شهرستان راسک اظهار داشت: دشمن برنامه مفصل‌تری برای اقدام خبیثانه خود داشت که خوشبختانه با ایستادگی جوانمردان فراجا ناکام ماند.

وی افزود: شاهدیم که دلاور مردان این مرز و بوم در مقابل دشمنان به خوبی ایستادگی کردند و در این راه ۱۱ تن شهید و چند تن دیگر مجروح شدند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این سفر بررسی ابعاد حادثه تروریستی شهرستان راسک بود که در این راستا از ابتدای صبح چندین جلسه برگزار شد، همچنین در مراسم تشییع پیکر پاک شهدا نیز شرکت کردیم و هم‌اینک نیز به منظور عیادت از مجروحین این حادثه در بیمارستان حاضر شدیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی