تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
هواشناسی پایتخت

هوای تهران درگیر انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی پایتخت تا روز دوشنبه نسبتا پایدار و آرام و آسمان تهران صاف است و از این رو در این مدت به دلیل سکون نسبی جو و انباشت تدریجی آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

کد خبر: ۱۵۹۸۷۴
۱۳:۴۷ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲

هوای تهران درگیر انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت

دیدارنیوز: بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی تهران تا روز دوشنبه نسبتا پایدار و آرام و آسمان تهران صاف است و از این رو در این مدت به دلیل سکون نسبی جو و انباشت تدریجی آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا تهران مورد انتظار است.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روز‌های آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و با روند تدریجی کاهش باد، استقرار جوی نسبتا پایدار و آرام تا دوشنبه بر روی استان پیش بینی می‌شود.

از این رو طی این مدت سکون نسبی جو و انباشت تدریجی آلاینده‌ها و غبار محلی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در مناطق پرتردد شهری در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان مورد انتظار است.

با عبور امواج از تراز میانی جو، روز دوشنبه با بروز ناپایداری در سطح استان افزایش ابر و افزایش باد به ویژه در نیمه غربی استان و احتمال وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا یکشنبه (۲۶ آذرماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۷ آذرماه) صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی