تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
رحیمی‌جهان آبادی، نماینده مجلس مطرح کرد

دشمنان به دنبال توقف روند توسعه در سیستان و بلوچستان هستند

پس از حمله تروریستی در منطقه راسک استان سیستان و بلوچستان، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس با محکومیت این حمله اعلام کرد: دشمنان ایران در صدد هستند با این اقدامات و ضمن ایجاد جو ناامنی؛ روند توسعه استان سیستان و بلوچستان را متوقف کرده و این منطقه را ناامن و پر مخاطره جلوه دهند.

کد خبر: ۱۵۹۸۷۳
۱۳:۴۱ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲

درخواست برای برخورد قاطع با گروهک‌های مسلح در راسک

دیدارنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن محکومیت حادثه تروریستی در منطقه راسک استان سیستان و بلوچستان برخورد قاطع با گروهک‌های مسلح در این منطقه را خواست عمومی و منطقی دانست.

متن پیام جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پی شهادت جمعی از پرسنل نیروی انتظامی در منطقه راسک سیستان و بلوچستان توسط گروهک تروریستی به شرح زیر است:

«به نام خدا

شهادت جمعی از فرزندان ایران عزیز پرسنل نیروی انتظامی در منطقه راسک سیستان و بلوچستان توسط گروهک‌های تروریستی را به شدت محکوم کرده و این حادثه تلخ را به همه پرسنل عزیز فراجا و خانواده محترم شهدا تسلیت عرض می‌کنم.

دشمنان ایران در صدد هستند با این اقدامات و ضمن ایجاد جو ناامنی؛ روند توسعه استان سیستان و بلوچستان را متوقف کرده و این منطقه را ناامن و پر مخاطره جلوه دهند.

بر مردم علما و همه اندیشمندان این خطه است که با هوشیاری برای همدلی و وحدت بین مردم و همه مدافعان ایران در نیرو‌های انتظامی و نظامی تاکید و برای ایجاد امنیت پایدار تلاش کنند.

برخورد قاطع با گروهک‌های مسلح در این منطقه یک خواسته عمومی و منطقی است که امید است نیرو‌های نظامی انتظامی و امنیتی در این مهم موفق باشند.

یاد و خاطره همه شهدا؛ خصوصا شهدای اخیر منطقه راسک گرامی باد.»

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی