تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تاکید آمریکا و آلمان بر لزوم توقف حملات حوثی‌ها

وزرای خارجه آمریکا و آلمان با تاکید بر لزوم توقف حملات حوثی‌ها در دریای سرخ، درباره ضرورت تامین نیاز‌های بشردوستانه در غزه و حفاظت از غیرنظامیان گفتگو کردند.

کد خبر: ۱۵۹۸۶۰
۱۱:۳۹ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲

تاکید آمریکا و آلمان بر توقف حملات حوثی‌ها

دیدارنیوز: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده روز شنبه ۲۵ آذر در تماس با آنالنا بربوک وزیر خارجه آلمان بر اهمیت تلاش‌های بین‌المللی برای متوقف کردن حملات حوثی‌ها به کشتی‌های تجاری در دریای سرخ و تضمین امنیت ناوبری تاکید کرد.

به نقل از العربیه، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که وزرای خارجه ایالات متحده و آلمان درباره ضرورت تامین نیاز‌های بشردوستانه در غزه و حفاظت از غیرنظامیان گفتگو کردند.

در این بیانیه آمده است که بلینکن و بربوک همچنین درباره نیاز به تلاش برای جلوگیری از گسترش درگیری در خاورمیانه گفتگو کردند.

در همین حال شرکت‌های حمل‌ونقل «مرسک» دانمارک و «هاپاگ-لوید» آلمان، عبور کشتی‌های خود در دریای سرخ را به دلیل حملات حوثی‌ها متوقف کردند.

حوثی‌ها از ابتدای حملات زمینی اسرائیل به غزه تهدید کردند که در تلافی حملات اسرائیل به غزه به حملات موشکی خود علیه تل‌آویو و حمله به کشتی‌های کشور‌هایی که با اسرائیل تجارت می‌کنند ادامه خواهند داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی