تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

۶۱۸ حادثه ویژه در هفته گذشته؛ تعداد فوتی‌ها اعلام شد

جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور از ثبت ۶۱۸ حادثه ویژه در کشور طی هفته گذشته و فوت ۱۵۴ نفر خبر داد.

کد خبر: ۱۵۹۸۵۹
۱۱:۳۴ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲

۶۱۸ حادثه ویژه در هفته گذشته؛ تعداد فوتی‌ها اعلام شد

دیدارنیوز: رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ثبت ۶۱۸ حادثه ویژه در سامانه ثبت حوادث ویژه مراکز هدایت عملیات و بحران دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: این حوادث در طول هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن افزایش دو درصدی داشته است.

جعفر میعادفر با بیان این مطلب اظهار داشت: هفته گذشته ۱۸۵ حادثه ویژه ترافیکی و ۴۳۳ حادثه ویژه غیرترافیکی در کشور ثبت و ۲هزار و ۲۳۴ مصدوم و بیمار این حوادث، از خدمات فوریت‌های پزشکی، بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حوادث ویژه هفته گذشته متاسفانه ۱۵۴ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند، افزود: در حوادث ویژه غیر ترافیکی هفته گذشته یک هزار و ۲۳۲ نفر (معادل ۵۵ درصد) و در حوادث ترافیکی نیز یک هزار و دو نفر (معادل ۴۵ درصد) دچار بیماری و مصدومیت شده و خدمات لازم را دریافت کردند.

به گفته رییس سازمان اورژانس کشور، از مجموع ۲ هزار و ۲۳۴ مصدوم و بیمار حوادث ویژه، یک هزار و ۸۹۳ بیمار و مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافته و ۳۴۱ نفر نیز خدمات فوریت‌های پزشکی را در محل دریافت کرده‌اند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، میعادفر بیشترین حوادث ویژه ترافیکی ثبت شده هفته گذشته را مربوط به استان‌های خراسان رضوی با ۲۱ حادثه، فارس با ۱۵ حادثه و سیستان و بلوچستان با ۱۴ حادثه ویژه دانست و گفت: بیشترین مصدوم حوادث ویژه ترافیکی مربوط به خراسان رضوی با ۱۱۷ نفر، سیستان و بلوچستان با ۸۲ نفر و فارس با ۷۶ نفر بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی