تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
هواشناسی

سردترین شهر ایران کجاست؟

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران و مخاطرات وضع هوا می‌گوید که شهرکرد با دمای ۹- و ۸- درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان در ایران است.

کد خبر: ۱۵۹۸۵۶
۱۰:۴۵ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲

سردترین شهر ایران کجاست؟

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران و مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تقویت جریانات سرد شمالی از افزایش بارش‌ها در برخی نقاط کشور از دوشنبه (۲۷ آذر) خبر داد.

صادق ضیاییان، درباره شرایط جوی کشور، گفت: شنبه (۲۵ آذر) در نیمه غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما مستقر می‌شود. در نیمه شرقی وزش باد، پدیده حاکم است. از اوایل شب یکشنبه (۲۶ آذر) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی دوشنبه (۲۷ آذر) با تقویت جریانات سرد شمالی روی دریای خزر بارش در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و برخی نقاط آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رخ می‌دهد.

وی افزود: در گیلان و مازندران بارندگی شدت داشته و در ارتفاعات بارش برف انتظار می‌رود. سه‌شنبه (۲۸ آذر) با گذر موج تراز میانی جو از نیمه جنوبی کشور در برخی نقاط خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و جنوب فارس افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده دوراز انتظار نیست.

او تاکید کرد: چهارشنبه (۲۹ آذر) در برخی نقاط هرمزگان و ارتفاعات جنوب شرق فارس بارش پراکنده رخ می‌دهد. قابل ذکر است شنبه و یکشنبه (۲۵ و ۲۶ آذر) در نوار شمالی کشور افزایش نسبی دما و طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه (۲۷ و ۲۸ آذر) کاهش نسبی دما بویژه در سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود. شنبه و یکشنبه دریای عمان و دوشنبه دریای خزر مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۲۶ آذرماه) صاف و غبار محلی و در بعضی ساعت‌ها غبارآلود و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد و در روز دوشنبه (۲۷ آذر) صاف تا قسمتی ابری و غبارآلودی گاهی وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان بیان کرد: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۹- و ۸- درجه سانتی‌گراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی