تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
ایروانی بیان کرد

سازمان ملل حمله تروریستی در راسک را محکوم کند

امیرسعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل از دبیرکل این نهاد درخواست کرد که حمله تروریستی در «راسک» را با شدیدترین عبارات ممکن محکوم کند.

کد خبر: ۱۵۹۸۳۵
۰۸:۰۵ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲

سازمان ملل حمله تروریستی در راسک را محکوم کند

دیدارنیوز: سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل از دبیرکل این نهاد درخواست کرد فوراً حمله تروریستی در «راسک» استان سیستان و بلوچستان را با شدیدترین عبارات ممکن محکوم کند.

امیرسعید ایروانی روز جمعه در نامه‌ای به شورای امنیت نوشت: با تأسف عمیق، توجه دبیرکل سازمان ملل متحد و اعضای شورای امنیت را به یک حمله غم‌انگیز دیگر که در ساعات اولیه روز گذشته (جمعه)، ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ در ایران انجام شد، جلب می‌کنم؛ جنایت فجیعی که کلانتری راسک در استان سیستان و بلوچستان هدف قرار داد به شهادت دلخراش ۱۱ مامور پلیس ایران و مجروح شدن هشت نفر دیگر منجر شد. در پی این اقدام مذموم، گروهک تروریستی «جیش العدل» مسئولیت حمله به مقر فرماندهی پلیس در راسک را برعهده گرفت.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران این‌گونه اقدامات منفور و وحشیانه تروریستی را به‌شدت محکوم و بر تعهد تزلزل‌ناپذیر خود برای اطمینان از محاکمه و پاسخگویی مسئولین آن تاکید می‌کند. جمهوری اسلامی ایران فوراً از دبیرکل و شورای امنیت می‌خواهد که این حمله را صریح و با شدیدترین عبارات ممکن محکوم کنند. این درخواست با موضع ثابت و روشن دبیرکل و همچنین رویه ثابت شده شورای امنیت که به طور مداوم از طریق قطعنامه‌ها تروریسم را به عنوان تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین‌المللی به رسمیت شناخته و مجدداً تأیید کرده است، همسو است.

ایروانی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران بر تعهد خود برای مبارزه با تروریسم در همه اشکال و مظاهر آن ثابت قدم است. همچنین موجب امتنان خواهد بود مکاتبه حاضر به عنوان سند شورای امنیت ثبت شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی