تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
علی سرتیپی، درباره افزوده شدن عنوان تبلیغات به نام معاونت امور رسانه‌ای بیان کرد

تبلیغات امروز حرف اول را در جهان می‌زند

علی سرتیپی، تهیه‌کننده سینما و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی برخط درباره افزوده شدن عنوان تبلیغات به نام معاونت امور رسانه‌ای گفت: همین که نام تبلیغات به عنوان معاونت ورود پیدا کرد نشان از اهمیت آن دارد.

کد خبر: ۱۵۹۸۱۹
۱۰:۲۶ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲

علی سرتیپی: امیدوارم تبلیغات به جایگاه اصلی خود بازگردد

دیدارنیوز: رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئویی برخط می‌گوید امیدوارم با تغییر عنوان جدید معاونت، سهم تبلیغات در جامعه گسترده‌تر شود و به آن جایگاهی که در دنیا دارد، برسد.

علی سرتیپی، تهیه‌کننده سینما و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی برخط، درباره افزوده شدن عنوان تبلیغات به نام معاونت امور رسانه‌ای گفت: قطعا این تغییر عنوان اتفاق خوبی است، همین که نام تبلیغات به عنوان معاونت ورود پیدا کرد نشان از اهمیت آن دارد. پیش از این تبلیغات طرد شده بود و دید خوبی نسبت به آن وجود نداشت. بیشتر به نظر می‌رسید تبلیغات، ایجاد شرایطی برای پروپاگانداست تا مردم کار‌هایی را به اشتباه یا غلط انجام دهند و یا محصولی را خریداری کنند که مناسب نیست، در حالی که تبلیغات امروز حرف اول را در جهان می‌زند.

او در ادامه بیان کرد: این اتفاق برای عرصه تبلیغات بسیار مهم و حائز اهمیت است و امیدوارم بتواند جایگاه واقعی خود را که نقش مهمی در تولید و آشنایی مخاطب با محصولات دارد ایفا کند.

مدیرعامل شرکت پخش فیلمیران همچنین افزود: امیدوارم با توجه به اهتمامی که معاونت اموررسانه‌ای و تبلیغات نسبت به این موضوع دارند، ابعاد تبلیغات در فضای رسانه‌ای و مجازی، شناخت و ایجاد شرایط جدید تبلیغات در کشور و بسترسازی برای انجام آن ایجاد شود.

سرتیپی با اشاره ایجاد روش‌های نوین در عرصه تبلیغات بیان کرد: ضابطه‌مندی تبلیغات و همچنین حضور اعضای اصناف تبلیغات در بدنه و شکل‌گیری در سطح کلان و استفاده از نیرو‌های موثر تبلیغاتی می‌تواند این تغییر عنوان را پررنگ و مثبت کند. امیدوارم با این اتفاق سهم تبلیغات در جامعه گسترده‌تر شود و به آن جایگاهی که در دنیا وجود دارد برسد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی