تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
روایت روز سیاه استادیوم آزادی در تنگنای بیست و ششم (قسمت اول)

مهر‌علیزاده: برخی دوستان و گروه‌ها در سال ۸۴ گرفتار خودخواهی و خودپرستی شدند/ ادعای رئیس‌جمهور درباره ساخت یک آزادی جدید، گز نکرده پاره کردن است

در قسمت اول از تنگنای بیست و ششم، حامد شجاعی میزبان محسن مهر‌علیزاده است و از فعالیت‌های متنوع و طولانی او در عرصه سیاست، مدیریت اقتصادی، مدیریت بر ورزش و نامزدی ریاست جمهوری پرسیده است.

کد خبر: ۱۵۹۸۱۲
۱۹:۳۴ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲

تنگنای بیست و ششم با محسن مهرعلیزاده

 

دیدارنیوز ـ حامد شجاعی: در بیست و ششمین تنگنا میزبان محسن مهرعلیزاده، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت دوم سیدمحمد خاتمی و نامزد ریاست‌جمهوری در انتخابات سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۴۰۰ بودم.

چنان که در ابتدای بحث از ایشان پرسیدم، مهرعلیزاده از منظر دنبال‌کنندگان فضای سیاسی کشور، میان مدیر بوروکرات یا فعال سیاسی بودن سرگردان به نظر می‌رسد. تمایل وی به پذیرش پست‌های مدیریتی و اجرایی در دولت‌های میرحسین موسوی، اکبر هاشمی رفسنجانی، سیدمحمد خاتمی و حسن روحانی از یک سو و دو بار نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری به شکل منفرد و غیرتشکیلاتی طبیعتا برای مخاطبان وی این پرسش را ایجاد خواهد کرد که از منظر وی پرنسیپ سیاسی چه معنایی دارد و چگونه می‌توان مدعی تکیه زدن بر منصب ریاست جمهوری شد حال آنکه یکی از شاخصه‌های مهرعلیزاده، تشکل‌گریزی بوده است.

 

ویدیو این گفت‌و‌گو را اینجا و در کانال یوتیوب و آپارات دیدار ببینید

 

همین تنوع سابقه و فعالیت سیاسی وی باعث شد که گفت‌و‌گوی طولانی با وی در تنگنای بیست و ششم مباحث متنوع و حتی متفاوتی همچون سوابق فعالیت وی در منطقه آزاد کیش تا مسئولیت سازمان ورزش به علاوه شرح ماوقع کاندیداتوری او در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری را در بر بگیرد. در بخش نخست تنگنای بیست و ششم، پرسش از روز سیاه ورزشگاه آزادی تا روایت مهرعلیزاده از اختلافات جناح اصلاح‌طلب حاکم بر دولت، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ از نکات مهم و قابل توجه هستند.

عکس‌ها: آرش راهبر

تنگنای بیست و ششم با محسن مهرعلیزاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۱
غیر قابل انتشار : ۰
احمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
1
اگر مهرعلیزاده و معین در سال 84با اینکه می دانستند رای ندارن کاندیدای ریاست جمهوری نمی شدن الان اوضاع کشور زمین تا آسمان تفاوت داشت
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
2
0
یکی از وابسته ترین ودر عین حال بی لیاقت ترین گروهها درایران اصلاح طلبان هستند که حتی در خارج از کشور ودر محافل سیاسی بعنوان دلال شناخته میشوند .بخصوص بعد ازبرجام که خود آنها هم باور نمیکردند بدون هیچ امتیازی همه چیزرا بدست بیاورند.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی