تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بارش برف در گردنه‌های لرستان

مرتضی شیروانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به بارش برف خفیف در گردنه‌ها و ارتفاعات استان گفت: گزارشی مبنی‌بر مسدود بودن محور‌های مواصلاتی تاکنون گزارش نشده است.

کد خبر: ۱۵۹۷۹۷
۱۹:۵۰ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲

بارش برف در گردنه‌های لرستان

دیدارنیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از بارش برف در ارتفاعات این استان خبر داد.

مرتضی شیروانی، با اشاره به آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی لرستان در پی فعالیت سامانه بارشی، اظهار داشت: بارش باران هم‌اکنون در محور‌های این استان جریان دارد.

وی با تأکید به بارش برف خفیف در گردنه‌ها و ارتفاعات لرستان افزود: این بارش در گردنه‌های این استان به‌ویژه گاماسیاب، زاغه، گشور، رازان و هیراب فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه تمام محور‌های اصلی این استان هم‌اکنون باز است، عنوان کرد: گزارشی مبنی‌بر مسدود بودن محور‌های مواصلاتی تاکنون گزارش نشده است.

وی بیان کرد: مردم لرستان برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های لرستان به‌ویژه در هنگام فعالیت سامانه‌های بارشی به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی