تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
رحیم زارع توضیح داد

دلیل رد کلیات لایحه بودجه چه بود؟

رحیم زارع، سخنگوی کیمسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از نرخ بالای مالیات‌ها، کسری قابل توجه و عدم منابع کافی برای افزایش حقوق بازنشستگان به عنوان دلایل رد این لایحه در مجلس خبر داد.

کد خبر: ۱۵۹۷۲۳
۱۲:۵۹ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲

دلیل رد کلیات لایحه بودجه چه بود؟

دیدارنیوز: سخنگوی کیمسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ دلایل رد کلیات لایحه بودجه در صحن علنی مجلس را تشریح کرد. «کسری قابل توجه بودجه» و «عدم منابع کافی برای افزایش حقوق بازنشستگان» از مهمترین دلایل رد کلیات لایحه بودجه در صحن علنی مجلس بود.

به نقل از خانه ملت، رحیم زارع با اشاره به دلایل مخالفت مجلس با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: برخی موارد بودجه سال آتی نظیر نرخ بالای مالیات‌ها مورد دغدغه نمایندگان مجلس بود.

نماینده مردم «آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان» با بیان اینکه عدم تناسب بودجه سال ۱۴۰۳ با برنامه هفتم توسعه یکی از دغدغه‌های اصلی نمایندگان بود، تصریح کرد: همچنین یکی از موضوعات مورد دغدغه نمایندگان، عدم منابع کافی برای افزایش حقوق بازنشستگان در لایحه بودجه بود، چراکه مجلس این موضوع را در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار داده بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با اشاره به اینکه رد کلیات لایحه بودجه باعث ایجاد همکاری کارشناسی‌تر بین دولت و مجلس برای اصلاح قانون فوق ظرف ۷ روز خواهد شد، بیان کرد: بسیاری از نمایندگان در زمینه منابع هدفمندی یارانه‌ها اعم از یارانه دارو، نقدی و گندم دغدغه داشتند. همچنین بحث سرمایه گذاری‌ها در بودجه ابهاماتی در لایحه داشت و آنچه که در لایحه پیش بینی شده بود مورد قبول همکاران نبود.

وی با بیان اینکه نمایندگان به دنبال شفافیت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ بودند، گفت: رشد محدود حقوق و دستمزد برای کارمندان از جمله دغدغه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود. امیدواریم براساس همکاری یک هفته‌ای که بین دولت و مجلس صورت می‌گیرد، اصلاحات لایحه بودجه انجام شده و بودجه با فروض شفاف تری به مجلس ارائه شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراض نمایندگان به افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده در بودجه سال ۱۴۰۳ بیان کرد: این موضوع در برنامه هفتم توسعه نیز از سوی دولت منعکس شده بود که مورد قبول نمایندگان قرار نگرفت چراکه این موضوع بر مردم فشار وارد خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی