تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

آجیل شب یلدا چند؟

قیمت آجیل در کشورمان سال‌هاست که افزایش عجیبی داشته و حالا در آستانه شب یلدای امسال، قیمت هر کیلو آجیل حداکثر ۴۸۰ هزار تومان اعلام شده است.

کد خبر: ۱۵۹۷۱۷
۱۱:۴۶ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲

آجیل شب یلدا چند؟

دیدارنیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل تهران قیمت هر کیلو آجیل مخصوص شب یلدا را حداکثر ۴۸۰ هزار تومان اعلام کرد.

غلامرضا خدامی، با اعلام این خبر اظهار کرد: قیمت آجیل شب یلدای ممتاز که شامل پسته اکبری یا احمدآقایی ممتاز، بادام هندی، مغزگردو، انجیر، مغز فندوق خام، بادام پوست کاغذی، توت، کشمش، مویز و برگه زردآلو می‌شود، حداکثر ۴۸۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: آجیل شب یلدا با آجیل شیرین تفاوت دارد و دارای تنوع بیشتری است. آجیل شب یلدا که مخصوص همین ایام بوده مخلوطی از حداقل ۱۰ کالا با باسلق است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل تهران اضافه کرد: آجیل شیرین به دو شکل عرضه می‌شود. نوع اول آن تمام مغز و نوع دوم نخودچی، کشمش، مویز، بادام زمینی در کنار پسته است.

به گفته وی متاسفانه برخی واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب، میادین شهرداری و افرادی که پروانه کسب اتحادیه‌های دیگر را دارند در ایام نزدیک به شب یلدا، آجیل شیرین ضعیف را به عنوان آجیل شب یلدا معرفی می‌کنند.

خدامی همچنین تصریح کرد: با توجه به تولید انبوه پسته در کشور قیمت این محصول در انواع مختلف از ۱۵ تا ۲۵ درصد کاهش داشته است. این کاهش باعث ثبات در بازار داخلی شده و همچنین رکورد ارزآوری بالا را برای کشور به همراه دارد.

وی در پایان گفت: تقریبا به جز چند مورد هیچ گونه کمبودی در بازار خشکبار کشور نداریم و امیدواریم مجوز واردات قانونی این اقلام نیز داده شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی