تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
آغاز بارش‌ها و احتمال وقوع سیل و سقوط بهمن در ارتفاعات

هشدار و آماده‌باش هلال‌احمر در ۱۲ استان

محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران این جمعیت در ١٢ استان خبر داد و گفت: طبق هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی احتمال بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد، بارش بارف در ارتفاعات کوهستانی و احتمال سقوط بهمن برای روز چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه، کردستان، غرب و جنوب اصفهان، نیمه جنوبی لرستان، زنجان و جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل پیش بینی شده است.

کد خبر: ۱۵۹۷۱۲
۱۱:۱۰ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲

هشدار و آماده‌باش هلال‌احمر در ۱۲ استان

دیدارنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران این جمعیت در ١٢ استان در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی و احتمال بارش شدید و رگباری باران، بارش برف و احتمال سقوط بهمن خبر داد.

محمودی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی احتمال بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد، بارش بارف در ارتفاعات کوهستانی و احتمال سقوط بهمن برای روز چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه، کردستان، غرب و جنوب اصفهان، نیمه جنوبی لرستان، زنجان و جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل پیش بینی شده است.

وی افزود: براین‌اساس، با توجه به هشدار وقوع بارش شدید باران و برف همراه با احتمال وقوع بهمن، امدادگران جمعیت هلال‌احمر در ١٢ استان کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

محمودی تصریح کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی، به هموطنان توصیه می‌شود که نکات ایمنی لازم برای تردد در جاده‌ها و صعود‌های کوهنوردی را رعایت کرده و قبل از تردد از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، سامانه ۱۱۲، ندای امداد، در صورت وقوع حوادث، آماده کمک‌رسانی به هم‌وطنان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی