تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

در انتظار بارش‌ها؛ این دو شهر گرم‌ترین و سردترین مراکز ایران هستند

ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا از بارش باران در بیشتر نقاط کشور و بارش برف در نقاط سردسیر خبر داد و گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۰ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

کد خبر: ۱۵۹۷۰۳
۱۰:۰۴ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲

در انتظار بارش‌ها؛ این دو شهر گرم‌ترین و سردترین مراکز ایران هستند

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا از بارش باران در بیشتر نقاط کشور و بارش برف در نقاط سردسیر خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۱ آذر) در مناطقی از سواحل غربی دریای خزر، شمال غرب و غرب کشور بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: گستره بارش چهارشنبه (۲۲ آذر) نیمه‌غربی کشور را فرا می‌گیرد. پنجشنبه (۲۳ آذر) نیز در بیشتر نقاط کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه (۲۴ آذر) در شمال شرق و نوار شرقی کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد. طی این مدت بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف خواهد بود.

وی ادامه داد: شنبه (۲۵ آذر) نیز جوی پایدار در سطح کشور حاکم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: شدت بارش چهارشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب است.

ضیاییان در ادامه گفت: از بعد از ظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه در نیمه‌شرقی و جنوب غرب کشور وزش باد شدید خواهد بود.

وی افزود: طی سه روز آینده دریای خزر و از چهارشنبه تا شنبه آینده خلیج فارس تنگه هرمز و غرب دریای عمان به تناوب مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ آذر) نیمه‌ابری و غبار محلی، از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد و گاهی بارش باران با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۲۳ آذر) نیمه‌ابری تا ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها بارش باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۰ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی