تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مهاجری، فعال سیاسی اعلام کرد

حقوق وزرای رئیسی، ۲.۵ برابر دولت روحانی! +ویدیو

در حالی که مقاومت شدیدی برای افزایش حقوق کارمندان و کارگران در دولت ابراهیم رئیسی وجود دارد، اما صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه دولت سیزدهم گفته حقوق او ۵۰ میلیون تومان است که همین موضوع با واکنش یک فعال سیاسی اصولگرا مواجه شده و او این حقوق را با وزرای دولت روحانی مقایسه کرده است.

کد خبر: ۱۵۹۶۹۸
۰۹:۱۴ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲

حقوق وزرای رئیسی، ۲.۵ برابر دولت روحانی! +ویدیو

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی به میزان بالای حقوق وزیران دولت ابراهیم رئیسی اعتراض کرده است.

محمد مهاجری در مطلبی با عنوان «حقوق ۵۰ میلیونی را وزرا می‌گیرند؛ دادگاهش را من باید بروم!» به حقوق‌های وزرای دولت رئیسی و روحانی اشاره کرده است.

مهاجری نوشت: «چندماه پیش معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادعایی درباره زندگی معمولی و همسنگ مدیران دولت با مردم مطرح کرد. در توییتی از او خواستم فیش حقوق وزرا را منتشر کند تا ادعایش ثابت شود. سپس نوشتم حقوق وزرای دولت رئیسی دو برابر دولت روحانی است.

مدتی بعد به دادسرا احضار شدم و آنجا دیدم معاون‌حقوقی رئیس‌جمهور شکایتی مفصل در موارد متعدد از من کرده و از جمله اینکه چرا نوشتم حقوق وزرای دولت سیزدهم دو برابر دولت قبل شده و این نشراکاذیب است!

خب خدا را شکر که آقای وزیر کار سند محکمه پسند به دستم داد. ضمن اینکه معلوم می‌شود حقوق وزرا دو برابر نشده، دو و نیم برابر شده! چون به اذعان برخی وزرای دولت روحانی، رییس جمهور قبل با اینکه قانونا می‌توانسته حقوق بیشتری بدهد سقف را روی بیست میلیون بسته بوده.

ظاهراً معاونت حقوقی رئیس جمهور بجای اینکه وقتش را صرف مفسدان پرونده ۳.۷ میلیارد دلاری کند، ترجیح داده صرف شکایت از منتقدان دلسوز حامی‌مردم کند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی