تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
زیر چشم قاضی میدان کبود شد

حمله عجیب به داور در ترکیه +ویدیو

در شرایطی که دیدارهای لیگ برتر فوتبال کشورمان با اعتراض‌های شدید به عملکرد داوران همراه است، اما در ترکیه رئیس یک باشگاه با مشت به داور حمله‌ور شد و صحنه‌های زشتی را رقم زد.

کد خبر: ۱۵۹۶۹۶
۰۸:۵۱ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲

حمله عحیب به داور در ترکیه +ویدیو

دیدارنیوز: سوپرلیگ ترکیه در هفته جاری تحت الشعاع اتفاقی تأسف بار قرار گرفت که در آن داور یک بازی از سوی رئیس یکی از دو تیم مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

در حالی که در بسیاری از لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا، نارضایتی از قضاوت و تصمیمات بعضاً جنجالی داوران به انتقاد و اعتراض در نشست‌های خبری و مصاحبه‌های بعد از بازی مربیان و دست‌اندرکاران تیم‌ها محدود می‌شود، در سوپرلیگ ترکیه پا فراتر گذاشته می‌شود و مدیران و عوامل تیم‌ها اگر از داور ناراضایتی داشته باشند، خودشان با او تسویه حساب شخصی می‌کنند آن هم به صورت فیزیکی!

این اتفاق در انتهای بازی شب گذشته (دوشنبه) تیم‌های آنکاراگوجو و ریزه‌اسپور در هفته پانزدهم سوپرلیگ ترکیه رخ داد وقتی که داور مسابقه، اوموت ملر در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم به سود تیم میهمان، ریزه‌اسپورت یک پنالتی اعلام کرد و همین پنالتی منجر به فرار ریزه‌اسپورت از شکست و به پایان رسیدن بازی با تساوی یک - یک شد.

بلافاصله پس از پایان بازی، فاروک کوجا، رئیس باشگاه آنکارگوجو خودش را از روی سکو‌ها به زمین چمن رساند و با کوبیدن یک مشت پای چشم داور، از خجالت او درآمد. مشت او آنقدر سنگین بود که کبودی حاصل از آن فوراً زیر چشم داور مسابقه نمایان شد. فاروک کوجا که گویا از قضاوت ملر به شدت عصبانی بود، قصد ادامه حمله به او را داشت، اما با مداخله بازیکنان و عوامل کنار زمین از محل دور شد.

با توجه به اتفاق رخ داده مشخص نیست که برای تیم پایتخت ترکیه و رئیس آن چه مجازاتی در نظر گرفته شود. حتی این امکان وجود دارد که داور مسابقه به صورت شخصی از رئیس کم‌طاقت تیم آنکاراکوچو شکایت کند.

نکته جالب اینجاست که رئیس باشگاه آنکاراگوجو سال گذشته جایزه بازی جوانمردانه سوپرلیگ ترکیه را از آن خود کرده بود.

در ادامه ویدیوی حمله رئیس باشگاه آنکاراکوچو به اوموت ملر را مشاهده می‌کنید:

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی