تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هواشناسی استان

برف و باران در راه کردستان

صدیقی، مدیرکل هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه از اول مهر تا ۲۰ آذرماه میزان بارندگی در سطح استان ۵۰ درصد کاهش یافته، گفت: در روز چهارشنبه این هفته در برخی از ساعات بیشتر در شرق استان شاهد بارندگی و در گردنه‌ها، جاده‌ها و ارتفاعات سطح استان برف پیش‌بینی شده است.

کد خبر: ۱۵۹۶۸۵
۱۸:۵۴ - ۲۰ آذر ۱۴۰۲

بارش برف و باران از فردا در کردستان

دیدارنیوز: رحیم صدیقی از ورود سامانه جدید بارشی به استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: از اواخر روز سه‌شنبه تا ظهر روز پنجشنبه این هفته، استان کردستان در دامنه فعالیت امواج بارشی قرار گرفته و همزمان با فعالیت این سامانه شاهد کاهش محسوس دما نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، گفت: در روز چهارشنبه این هفته در برخی از ساعات بیشتر در شرق استان شاهد بارندگی و در گردنه‌ها، جاده‌ها و ارتفاعات سطح استان برف پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی کردستان با بیان اینکه افزایش پوشش ابر، مه، وزش باد و رگبار باران با احتمال رعد و برق از دیگر پیامد‌های این سامانه بارشی است که احتمال آبگرفتگی موقت معابر و اختلال در تردد‌های بین شهری و روستایی نیز وجود دارد، افزود: شدت و مقدار بارش‌ها در نیمه غربی و تا حدودی جنوبی استان از جمله در بانه، مریوان، سروآباد، کامیاران، غرب سنندج، سقز، دیواندره و بخش‌هایی از شمال شهرستان بیجار خواهد بود.

وی از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد و بیان کرد: بیشترین بارش باران نیز مربوط به مریوان، کامیاران، بانه، سنندج، سقز، هزارکانیان، زرینه، بیجار و قروه است.

صدیقی درباره وضعیت دمایی توضیح داد: روز چهارشنبه ۳ تا ۴ درجه و تا جمعه به تدریج میانگین دمای شبانه‌روزی استان ۶ تا ۸ درجه سانتی‌گراد نسبت به روز‌های گذشته کاهش یافته و هوای سطح استان سردتر و شرایط یخبندان شبانه و صبحگاهی حاکم خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان در پاسخ به این سؤال که امسال میزان بارش را تاکنون چگونه ارزیابی می‌کنید؟ بیان کرد: وضعیت خوب نیست، از اول مهرماه تا ۲۰ آذرماه - سال زارعی جدید بارندگی در سطح استان نسبت به دوره ۵۰ درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد کاهش یافته است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی