تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
جانشین فرمانده فراجا خبر داد

اراذل و اوباش سابقه‌دار تحت کنترل پلیس

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده فراجا اعلام کرد که اراذل و اوباش سابقه‌دار تحت کنترل پلیس هستند و این موضوع با جدیت در دستور کار قرار دارد و موضوعی نیست که تعطیل شود.

کد خبر: ۱۵۹۶۶۱
۱۲:۲۶ - ۲۰ آذر ۱۴۰۲

اراذل و اوباش سابقه‌دار تحت کنترل پلیس

دیدارنیوز: جانشین فرمانده فراجا با اشاره به نامه اخیر سردار رادان به شورای‌عالی امنیت در مورد خودرو‌های شوتی از توقیف ۳۰۰۰ خودروی شوتی از ابتدای امسال خبر داد.

سردار قاسم رضایی پیش از ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران درباره طرح‌های پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش، گفت: برخورد با اراذل و اوباش یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است که جزو مطالبه‌های اصلی مردم نیز محسوب می‌شود و لذا با جدیت در دستور کار ما قرار دارد و موضوعی نیست که تعطیل شود.

وی با بیان اینکه هیچ حقی برای اراذل و اوباش قائل نیستیم، گفت: این افراد که هیچ حقی برای مردم قائل نیستند و آرامش را از آنان سلب کرده‌اند، اجازه ندارند در کوچه و خیابان ایجاد رعب و وحشت کنند و در صورتی که دست به چنین کاری بزنند برخورد پلیس با آنان در چهارچوب قانون به‌گونه‌ای خواهد بود که دیگر جرات تعدی به ارامش مردم را نداشته باشند.

رضایی با بیان اینکه نزاع و درگیری صرفا مربوط به رفتار‌های اراذل و اوباش نیست، گفت: نزاع ممکن است بین افراد مختلف جامعه پیش بیاید و لذا باید ببینیم که نزاع بین چه کسانی رخ داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اراذل و اوباش سطح‌دار نداریم. اراذل و اوباش کسانی هستند که ایجاد رعب و وحشت و شهر را برای شهروندان ناامن کنند، رفتار این افراد خط قرمز پلیس است و باید در صحنه ادب شوند.

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه اراذل و اوباش سابقه‌دار تحت کنترل پلیس قرار دارند، گفت: این افراد هرازچندگاهی به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها دعوت می‌شوند و اگر خطایی کنند سریعاً با آن‌ها برخورد می‌شوند.

رضایی با اشاره به نامه اخیر سردار رادان به شورای‌عالی امنیت در مورد برخورد با خودرو‌های شوتی نیز گفت: خودرو‌های شوتی، خودرو‌هایی هستند که ناهنجاری ایجاد می‌کنند و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند؛ این خودرو‌ها جدا از حمل بار قاچاق به‌نوعی رعب و وحشت در جاده‌ها ایجاد کرده و ایمنی کاربران ترافیک را به مخاطره می‌اندارند.

وی گفت: برخورد با خودرو‌های شوتی نیز اولویت پلیس است و هم ماموران پلیس راهور و هم دیگر رده‌های انتظامی با تردد آن‌ها برخورد می‌کنند.

به گفته رضایی، بیش از سه هفته است که طرح ویژه‌ای در خصوص برخورد با این خودرو‌ها اجرا شده و از ابتدای سال تاکنون نیز بیش از ۳۰۰۰ خودرو توقیف و نفراتی نیز دستگیر شده‌اند.

رضایی درباره اینکه پلیس راهور چه برخوردی با خودرو‌های شوتی خواهد داشت نیز گفت: به پلیس راهور ابلاغ شده تا هرکجا که این خودرو‌ها را دیدند سریعاً آن‌ها را توقیف کنند و تغییراتی را که در خودرو به وجود آورده‌اند، برطرف کنند، اگر امکان این کار نبود خودرو کاملاً توقیف و به پارکینگ منتقل شود. اگر این خودرو‌ها حامل بار قاچاق نیز باشند، پلیس امنیت اقتصادی وارد عمل خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی