تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رئیس اتحادیه بارفروشان استان تهران توضیح داد

میوه شب یلدا؛ قیمت‌ها بالا می‌رود؟

در شرایطی که انواع میوه‌ها در بازار همین حالا هم گران است، نگرانی درباره گرانی میوه‌های شب یلدا بالا گرفته اما مصطفی دارایی‌نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان استان تهران می‌گوید که عرضه میوه مخصوص شب یلدا در روز‌های پایانی ماه افزایش خواهد یافت تا قیمت‌ها بالا نرود.

کد خبر: ۱۵۹۶۴۶
۰۹:۴۶ - ۲۰ آذر ۱۴۰۲

میوه شب یلدا؛ قیمت‌ها بالا می‌رود؟

دیدارنیوز: رئیس اتحادیه بارفروشان استان تهران گفت: مقادیری میوه برای شب یلدا ذخیره شده که از ۲۷ آذر به منظور تنظیم قیمت‌ها وارد بازار خواهد شد.

مصطفی دارایی‌نژاد، در پاسخ به این سوال که چه تدابیری برای تامین میوه شب یلدا اتخاذ شده است؟ گفت: ۵۰۰۰ تن انار، کیوی، نارنگی، پرتقال، سیب و هندوانه برای شب یلدا در انبار‌ها ذخیره کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این اقلام ذخیره شده در روز‌های پایانی ماه یعنی از ۲۷ آذر در بازار عرضه خواهد شد و هیچ کمبودی وجود ندارد.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران اضافه کرد: عرضه میوه مخصوص شب یلدا در روز‌های پایانی ماه افزایش خواهد یافت تا قیمت‌ها بالا نرود.

دارایی نژاد در ادامه گفت: در حال حاضر نیز روزانه ۲ تا ۳۰۰۰ تن سیب، انار، هندوانه و... ورودی میدان مرکزی میوه و تره بار داریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی