تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی توضیح داد

آتش‌سوزی بزرگ در انبار منیریه؛ ۱۲ خانه تخلیه شد

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره آتش‌سوزی گسترده یک انبار در محدوده منیریه گفت: آتش‌نشانان همزمان عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و گروهی دیگر نیز افدام به تخلیه منازل مسکونی اطراف کردند. در مجموع ساکنان ۱۲ واحد مسکونی تخلیه شد.

کد خبر: ۱۵۹۶۲۷
۱۸:۴۱ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

آتش‌سوزی بزرگ در انبار منیریه؛ ۱۲ خانه تخلیه شد

دیدارنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق گسترده در یک انبار لوازم یکبارمصرف و پلاستیکی پا محدوده میدان منیریه خبرداد.

سید جلال ملکی، دراین‌باره گفت: در ساعت ۱۶:۲۳ عصر امروز یک مورد حادثه حریق در یک انبار ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان هفت ایستگاه را به همراه نردبام، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و دیگر. تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه واقع در خبابان ولیعصر، پایین‌تر از میدان منیریه، خیابان امیربهادر اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انبار دو طبقه نگهداری از ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع رخ داده و شعله‌های آتش تمام این فضا را در برگرفته و به تعدادی از منازل اطراف نیز سرایت کرده است.

ملکی افزود: آتش‌نشانان همزمان عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و گروهی دیگر نیز افدام به تخلیه منازل مسکونی اطراف کردند. در مجموع ساکنان ۱۲ واحد مسکونی تخلیه شد.

وی با بیان اینکه وجودسیلندر‌های گاز در محل سبب وقوع انفجار‌های محتلف شده و عملیات را با دشواری مواجه کرده است، گفت: هم‌اکنون عملیات اطفای حریق ادامه دارد و تاکنون این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی