تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
یحیی در ۱۱ بازی شکست نخورده

این برگ برنده پرسپولیس در دربی است!

در آستانه دربی بزرگ پایتخت، نکونام برای اولین بار به عنوان سرمربی دربی را تجربه می‌کند، ولی از آنطرف گل‌محمدی ۱۱ بار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس در دربی‌ها حضور داشته و آمار ۸ تساوی و ۳ برد را ثبت کرده که این شاید برگ برنده سرخ‌ها باشد!

کد خبر: ۱۵۹۶۲۶
۱۸:۳۱ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

این برگ برنده پرسپولیس در دربی است!

دیدارنیوز: یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به دنبال کسب سومین برد متوالی در دربی است.

شرایط جدولی پرسپولیس و استقلال طوری است که بازی پنجشنبه دو تیم را به شدت حساس کرده. دربی خود به خود مهم است و هواداران دو تیم اصلا دوست ندارند در این بازی حساس و حیثیتی شکست بخورند. وقتی دو تیم در بالای جدول قرار دارند، حساسیت بازی بیشتر هم می‌شود. هرچند هر دو تیم احتمالا برای بازی این هفته ابتدا برای نباختن به زمین خواهند آمد، ولی در صورت کسب پیروزی، تیم برنده شرایط بسیار خوبی از نظر روحی پیدا خواهد کرد. نکونام برای اولین بار به عنوان سرمربی دربی را تجربه می‌کند، ولی از آنطرف گل‌محمدی ۱۱ بار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس در دربی‌ها حضور داشته است.

به غیر از دو سرمربی، وقتی به ترکیب دو تیم و بازیکنان پرسپولیس و استقلال نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که بازیکنان پرسپولیس کمی‌باتجربه‌تر هستند و دربی‌های بیشتری را تجربه کردند. از همین رو بعضی‌ها معتقدند که شانس پرسپولیس برای برتری در دربی کمی بیشتر از استقلال است. پرسپولیس بعد از ۶ بازی نبردن در لیگ و بازی‌های آسیایی، بالاخره موفق شد هوادار را در لیگ شکست دهد و کمی از فشاری وحشتناکی که روی بازیکنان و کادرفنی این تیم بعد از باخت مقابل الدحیل به وجود آمده بود، کم شود. نکته جالب توجه در خصوص یحیی گل‌محمدی این است که سرمربی سرخ‌پوشان تا به حال در جریان بازی مقابل استقلال شکست نخورده است و آماری فوق العاده از خودش به جای گذاشته است.

یحیی تا به حال در ۱۱ دربی روی نیمکت پرسپولیس نشسته و آمار ۸ تساوی و ۳ برد را ثبت کرده است. سه پیروزی پرسپولیس تحت هدایت گل‌محمدی مقابل استقلال در بازی برگشت لیگ بیستم، بازی برگشت لیگ بیست و دوم و فینال جام حذفی فصل بدست آمده است. دو پیروزی یک بر صفر با گل‌های عیسی آل کثیر و همچنین یک پیروزی دو بر یک با گل‌های ترابی و عالیشاه پیروزی‌های پرسپولیس با هدایت گل‌محمدی در دربی بوده اند.

در بین تساوی‌های پرسپولیس مقابل استقلال در سال‌های اخیر، دو تساوی در جام حذفی بدست آمده، ولی در آن دو دیدار پرسپولیس با گل‌محمدی در ضربات پنالتی مغلوب استقلال شده است. شکست‌هایی که طبق قانون ثبت نمی‌شود و چون در پایان ۱۲۰ دقیقه دو تیم به تساوی رسیدند، همان نتیجه مساوی در آمار ثبت خواهد شد. گل‌محمدی فصل قبل ۳ بار با استقلال روبرو شد و توانست دو برد مهم بدست بیاورد.

پیروزی‌هایی که در لیگ و جام حذفی بدست آمد و باعث شد پرسپولیس به دو جام مهم برسد. دو دربی آخر با پیروزی پرسپولیس به پایان رسیده و یحیی و تیمش این فرصت را دارند تا در بازی این هفته با شکست دادن استقلال به سومین برد متوالی در دربی برسند. نکته قابل توجه اینجاست که هیچ مربی در تاریخ لیگ برتر نتوانسته تا حالا به ۳ برد متوالی در دربی برسد و اگر یحیی موفق شود در بازی پنجشنبه مچ نکونام را بخواباند، به اولین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر تبدیل خواهد شد که ۳ بار متوالی استقلال را شکست می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی