تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آتش‌سوزی پالایشگاه بیرجند/ معاون استاندار: مسوولان نباید محیط را ترک کنند

معاون استاندار خراسان جنوبی، با بیان اینکه به دلیل آتش‌سوزی پالایشگاه بیرجند تمامی دستگاه‌ها برای مدیریت بحران در منطقه ویژه اقتصادی پای کار باشند، گفت: دود متصاعد شده از آتش، سمی نیست با این وجود بیمارستان‌ها آمادگی لازم برای پذیرش و پاسخگویی را داشته باشند. مسوولان نباید محیط را ترک کنند و حتی اگر آتش سوزی ادامه داشته باشد سه یا چهار روز مدیران یا معاونان در محل مستقر شوند، زیرا مسیر تا شهر دور است و رسیدن به سر صحنه وقت‌گیر خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۹۶۲۳
۱۸:۰۲ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

آتش‌سوزی پالایشگاه بیرجند/ معاون استاندار: دود سمی نیست

دیدارنیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: برای مدیریت بحران آتش‌سوزی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، تمامی دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند.

سیدمحمد رضا طالبی، امروز، ۱۹ آذر در نشست مدیریت بحران آتش سوزی مینی پالایشگاه هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، تصریح کرد: همه تلاش‌ها باید در راستای به حداقل رساندن حریق باشد، ولی جان کسی نباید به خطر بیفتد.

وی متذکر شد: باید این آمادگی وجود داشته باشد که اگر دود به سمت شهر تغییر مسیر داد، تدابیر لازم اتخاذ شود.

معاون استاندار بیان کرد: آتش نشانان از فاصله ۵۰ متری برای خنک کردن مخازن وارد عملیات شده‌اند و همه ظرفیت‌ها برای تأمین آب مورد نیاز دستگاه‌های آتش نشانی بکارگیری شده و خودرو‌های موجود در استان در حال حمل آب هستند.

طالبی ادامه داد: حوزه دانشگاه علوم پزشکی هم آمادگی برای اطلاع رسانی به مردم را داشته باشند و رسانه‌ها نیز در راستای اطلاع رسانی درست و به‌موقع اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه احساس ترس در مردم نباید القا و ایجاد شود گفت: دود متصاعد شده از آتش، سمی نیست با این وجود بیمارستان‌ها آمادگی لازم برای پذیرش و پاسخگویی را داشته باشند.

معاون استاندار با بیان اینکه هواشناسی در خصوص اعلام شرایط جوی آمادگی داشته باشد، متذکر شد: مسئولان نباید محیط را ترک کنند و حتی اگر آتش سوزی ادامه داشته باشد سه یا چهار روز مدیران یا معاونان در محل مستقر شوند، زیرا مسیر تا شهر دور است و رسیدن به سر صحنه وقت‌گیر خواهد بود.

طالبی تأکید کرد: مدیران شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی کارگرانی که حضور آن‌ها ضروری نیست را مرخصی بدهند تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود لذا غیر از افراد مسئول نباید شخصی اطراف محل حادثه باشد.

وی اظهار خاطرنشان کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از همه امکانات موجود برای کمک به مهار حادثه آتش سوزی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند استفاده کنند و در این زمینه هیچ عذر و کوتاهی پذیرفته نیست.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی