تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
یک نماینده مجلس تذکر داد

فساد و اختلاس؛ چرا دولت نظارتی بر مجموعه‌های خود ندارد؟

مرتضی حسینی، نماینده میانه در مجلس با اشاره به فساد بزرگ اخیر در واردات چای گفت: چرا دولت نظارتی بر مجموعه‌های تحت نظر خود در راستای جلوگیری از فساد و اختلاس ندارد؟

کد خبر: ۱۵۹۶۱۹
۱۷:۳۳ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

فساد و اختلاس؛ چرا دولت نظارتی بر مجموعه‌های خود ندارد؟

دیدارنیوز: نماینده مردم میانه در مجلس گفت: چرا دولت نظارتی بر مجموعه‌های تحت نظر خود در راستای جلوگیری از فساد و اختلاس ندارد؟

سید مرتضی حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: بحث فساد اخیری که فضای ذهنی جامعه و مردم ما را درگیر کرده است همین بحثی است که درخصوص یکی از واردکنندگان شرکت چای رخ داده است و ما می‌خواهیم از دولت سوال کنیم با توجه به این حجم فسادی که در سیستم دولتی رخ می‌دهد، چه نظارتی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم میانه در مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری از اژد‌های هفت‌سر فساد سخن می‌گویند در حالی که مسئولین ما زمانی که از فساد شرکت‌های فولاد سخن می‌گوییم آن‌ها می‌گویند الحمدالله آن‌ها آدم‌های خوبی هستند، بنابراین اگر در مجموعه‌های تحت نظر وزرا و مسئولان فساد وجود ندارد پس این اژد‌های هفت‌سری که مقام معظم رهبری اعلام می‌دارد، کجاست؟

وی افزود: مردم در صف دریافت وام هستند، مرتب برای آن‌ها اشکال‌تراشی کرده و آن‌ها را معطل می‌کنیم یا اینکه برای وام فرزندآوری و وام کالا‌های اساسی نیز مرتب مردم اذیت می‌شوند و به سختی آن‌ها را دریافت می‌کنند، اما این جور اختلاس‌ها مرتب اتفاق افتاده و دولتی‌ها می‌گویند که فساد در مجموعه‌های اداری نیست.

حسینی عنوان کرد: بحث دیگر ما مجموعه حراست‌ها است، اگر در ریاست جمهوری مجموعه حراست‌ها کار خود را به خوبی انجام داده و نظارت لازم را انجام دهند، پس چرا اینجور فساد و اختلاس‌ها شکل می‌گیرد. بنده در مجموعه فولاد میانه نزدیک به سه ماه پیش موردی را که دزدی از بیت‌المال و فساد بود را به رئیس اداره اطلاعات میانه مطرح کردم که سوء استفاده ۷۰ میلیاردی بود و آن مجموعه با سندسازی و جعل مدرک نیز کار را ادامه داده بودند، آن را به حراست وزارت راه تذکر دادم تا جلوی فساد گرفته شود بنابراین اگر می‌خواهیم با فساد مقابله کنیم باید مجموعه حراست کار خود را به خوبی انجام دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی