تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سازمان ملل اعلام کرد

جنگ و آوارگی ۷۸ درصد از جمعیت غزه

در حالی که جنگ ویرانگر غزه وارد شصت و پنجمین روز خود شده، سازمان ملل اعلام کرد که ۱.۹۳ میلیون نفر، معادل ۷۸ درصد از جمعیت غزه، در حال حاضر در این منطقه آواره شده‌اند.

کد خبر: ۱۵۹۶۱۰
۱۴:۰۷ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

جنگ غزه و آوارگی ۱.۹۳ میلیون نفر

دیدارنیوز: سازمان ملل در تازه‌ترین آمار‌های به روز رسانی‌شده خود اعلام کرد ۱.۹۳ میلیون نفر، معادل ۷۸ درصد از جمعیت غزه، در حال حاضر در این منطقه آواره شده‌اند.

این در حالی است که اسرائیل روز یکشنبه دستورات دیگری را برای تخلیه ساکنان نوار غزه اعلام کرده است.

ارتش اسرائیل با ممنوع خواندن تردد در جاده اصلی شمال به جنوب صلاح‌الدین، در نزدیکی شهر خان یونس، آن را «منطقه جنگی» توصیف کرده است.

این نیرو همچنین مدعی شده که از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر به وقت محلی به مدت ۴ ساعت فعالیت‌های نظامی خود را در ناحیه گذرگاه رفح برای «اهداف بشردوستانه» به حالت تعلیق درمی‌آورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی