تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در لرستان اتفاق افتاد

عملیات بیرون آوردن کارگران؛ ایستگاه برداسپی از نفت تخلیه شد

محمد مرادی، فرماندار کوهدشت لرستان با بیان اینکه ایستگاه برداسپی از نفت تخلیه شده، گفت: به دلیل آلوده بودن ورود به محدوده ایستگاه امکان پذیر نیست و عملیات بیرون آوردن کارگران تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۵۹۵۹۸
۱۱:۳۲ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

عملیات بیرون آوردن کارگران؛ ایستگاه برداسپی از نفت تخلیه شد

دیدارنیوز: فرماندار گفت: ایستگاه برداسپی کوهدشت از نفت تخلیه شد و عملیات بیرون آوردن کارگران تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت.

محمد مرادی ۱۹ آذرماه بیان کرد: تیم‌های تخصصی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با تجهیزات کامل در ایستگاه پمپاژ مرکز نفت «برداسپی گندابه» شهرستان کوهدشت مستقر هستند.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای بیرون آوردن پنج کارگر محبوس در حال انجام است، اظهار کرد: ایستگاه پمپاژ از نفت تخلیه شده، اما به دلیل آلوده بودن به مواد سمی و استنشاق گاز، ورود به محدوده ایستگاه امکان پذیر نیست.

فرماندار اضافه کرد: عملیات باید با ایمنی کامل انجام شود تا گروه‌های امداد دچار حادثه نشوند.

مرادی افزود: عملیات بیرون آوردن کارگران شرکت نفت تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت و اخبار تکمیلی اطلاع‌رسانی می‌شود.

لازم به یادآوری است حوالی غروب روز گذشته تعدادی از کارگران برای لایروبی منبع ایستگاه پمپاژ نفت برداسپی کوهدشت اقدام کردند که متاسفانه در این مکان و احتمالا به علت استنشاق مواد سمی پنج کارگر گرفتار شدند که عملیات نجات آن‌ها تا به الان ادامه دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی