تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته منتظر باشید

توزیع شیر میان دانش‌آموزان تهرانی

امروز (یکشنبه) مراسم توزیع شیر میان دانش‌آموزان تهرانی آغاز شد و دانش‌آموزان دبستانی در تهران روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در مدرسه شیر دریافت خواهند کرد.

کد خبر: ۱۵۹۵۸۹
۱۰:۱۶ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

توزیع شیر میان دانش‌آموزان تهرانی

دیدارنیوز: توزیع شیر در مدارس ابتدایی خبری بود که امسال از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی شد البته تا امروز در شهر تهران و برخی استان‌های دیگر کشور، خبری از توزیع شیر در مدارس ابتدایی نبود.

به نقل از تسنیم، مسئولان وزارت آموزش و پرورش دلیل تأخیر در فرآیند توزیع شیر در مدارس ابتدایی را طولانی شدن فرآیند آمادگی کارخانه‌ها برای تهیه و توزیع شیر اعلام کردند چرا که به‌صورت هفتگی باید میان ۹ میلیون دانش آموز دوره ابتدایی شیر توزیع شود.

علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خصوص توزیع شیر در مدارس گفت: این امر، مورد تأکید رئیس‌جمهور بود که دستورات ویژه‌ای داده‌اند؛ چون این طرح، چندین سال متوقف بود، نظام تولید شیر برای این حجم از تولید آمادگی نداشت. هم‌اکنون ۲۱ استان قرارداد ۱۰۰ درصدی با کارخانه‌ها بسته‌اند و فرآیند توزیع آغاز شده است. تا پایان آذر ماه توزیع شیر در مدارس ابتدایی این استان‌ها انجام خواهد شد و با توجه به اینکه باید این شیر‌ها با پروتکل‌های خاص وزارت بهداشت و فرادما تهیه شوند، نیاز است پس از بسته‌بندی به‌مدت دو هفته در محیطی نگه‌داری شوند که قدری تأخیر به‌خاطر این مسائل بوده است.

امروز مراسم توزیع شیر میان دانش‌آموزان تهرانی آغاز شد و دانش‌آموزان دبستانی در تهران روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در مدرسه شیر دریافت خواهند کرد. تمام دبستان‌های دولتی و غیردولتی کشور تحت پوشش توزیع شیر قرار دارند.

مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران از مدیران مدارس خواسته‌اند که حتماً نظارت دقیق بر توزیع شیر در مدرسه داشته باشند و در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته شیر در مدرسه بین دانش‌آموزان توزیع شود تا آن را کنار سایر دوستان خود در محیط مدرسه مصرف کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی