تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
امیدوارم دیدار‌های آینده را با موفقیت پشت سر بگذاریم

نکونام: برخورد نامهربانانه یعنی چه؟

جواد نکونام، سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی در مورد برخورد نامهربانانه عوامل تیم‌های استقلال و فولاد گفت: نمی‌دانم منظور شما از برخورد نامهربانانه چیست. بازی درگیرانه‌ای را پشت سر گذاشتیم. بازیکن ما مصدوم شد و ابروی او ترکید؛ سر بازیکن فولاد هم ترکید! با این حال این صحنه درگیری را ندیدم.

کد خبر: ۱۵۹۵۷۲
۲۱:۱۷ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲

نکونام: برخورد نامهربانانه یعنی چه؟

دیدارنیوز: سرمربی تیم استقلال گفت: هواداران امروز جو فوق‌العاده‌ای را رقم زدند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان که به تساوی صفر - صفر انجامید، اظهار داشت: هواداران امروز جو فوق‌العاده‌ای را رقم زدند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. امروز از تمام توان خودمان برای پیروزی استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه می‌دانست فولاد می‌خواهد از ضدحمله استفاده کند، گفت: یکی دو اشتباه داشتیم و حریف به دروازه ما نزدیک شد. با این حال بازی کاملاً در اختیار ما بود. حریف دفاعی چندلایه داشت و بازی مقابل چنین تیم‌هایی بسیار دشوار است. در این‌گونه مواقع به بازیکنان خلاق نیاز دارید که نتیجه بازی را عوض کنند. ما از همه بازیکنان و توانایی تیم بهره بردیم و تعویض کردیم، اما نتوانستیم پیروز شویم.

نکونام: برخورد نامهربانانه یعنی چه؟

سرمربی تیم استقلال ضمن اشاره به شناختی که نسبت به تیم سابق خود دارد، خاطر نشان کرد: بازی‌های فولاد را دیده بودیم و این تیم را تحت فشار قرار دادیم. نتوانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم، اما بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. از تمام توان خودمان استفاده می‌کنیم و امیدوارم دیدار‌های آینده را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

نکونام در مورد برخورد نامهربانانه عوامل تیم‌های استقلال و فولاد و نیز درگیری ایگناسیو مارتینس سرمربی فولاد با محمد نوازی مربی آبی‌پوشان تصریح کرد: نمی‌دانم منظور شما از برخورد نامهربانانه چیست. بازی درگیرانه‌ای را پشت سر گذاشتیم. بازیکن ما مصدوم شد و ابروی او ترکید؛ سر بازیکن فولاد هم ترکید! با این حال این صحنه درگیری را ندیدم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از مسابقه تصور می‌کرد دست پُرتری نسبت به فولاد دارد یا خیر، گفت: خیر. من در فوتبال به چیز خاصی نگاه نمی‌کنم. تمام تمرکز ما روی این است که حریف چگونه بازی می‌کند، نقاط ضعف و قوت رقیب را آنالیز کنیم و به موفقیت برسیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی