تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

حمله هانتر بایدن به جمهوری‌خواهان؛ به‌دنبال قتل روانی پدرم هستید

هانتر، پسر جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، پس از متهم‌شدن به فرار مالیاتی، با اشاره به اینکه جمهوری‌خواهان درصدد قتل روانی پدرش هستند اعلام کرد که تدوین کیفرخواست علیه او تلاشی برای تخریب دوره ریاست جمهوری پدرش است در حالی که این اتهامات ربطی به او ندارد.

کد خبر: ۱۵۹۵۴۶
۱۳:۳۲ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲

هانتر بایدن: جمهوری‌خواهان برای تخریب دوران ریاست جمهوری پدرم تلاش می‌کنند

دیدارنیوز: هانتر با این بیان که جمهوری‌خواهان درصدد قتل روانی پدرش هستند، افزود که درد و رنج ناشی از این وضعیت، بیش از آستانه تحمل پدرش خواهد بود.

بایدن، جمعه ۱۷ آذر در ارتباط با طرح اتهامات جدید علیه پسرش، در خصوص فرار مالیاتی، به‌رغم بریز و بپاش در سبک زندگی «تجملاتی» شامل مصرف مواد مخدر، خرید کالا‌های لوکس و استفاده از اسکورت، سکوت کرد.

بایدن هنگام خروج از کاخ سفید در مسیر عزیمت به نوادا و کالیفرنیا در پاسخ به این پرسش که آیا به نظر او، پسرش بی‌گناه است، فقط به حرکت دست به خبرنگاران اکتفا کرد و پاسخ را نادیده گرفت.

رئیس‌جمهوری دموکرات که برای پیروزی در دور دوم ریاست‌جمهوری در سال آینده می‌کوشد، اولین قطار سریع‌السیر آمریکا بین لاس‌وگاس و لس‌آنجلس را پیش از شرکت در مراسم پذیرایی به‌عنوان بخشی از کمپین انتخاباتی خود، افتتاح خواهد کرد.

به نقل از العربیه، دیوید وایس، بازپرس خصوصی که در حال بررسی مراودات شخصی و تجاری هانتر است، پنج‌شنبه برای دومین بار چندین اتهام از جمله فرار مالیاتی به ارزش دست‌کم ۱.۴ میلیون دلار در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ را علیه پسر بایدن مطرح کرد.

وایس در کیفرخواست گفت: «متهم، میلیون‌ها دلار را صرف سبک زندگی تجملاتی کرد و همزمان تصمیم گرفت مالیات خود را نپردازد.»

مواد مخدر و هتل‌های لوکس

او افزود: «متهم این پول را برای مواد مخدر، اسکورت، معشوقه، هتل‌های مجلل، اجاره املاک و خودرو‌های لوکس، لباس و دیگر موارد شخصی و خلاصه همه چیز به جز پرداخت مالیات، صرف کرده است».

هانتر پیشتر هنگام ارائه درخواست فدرال برای خرید اسلحه و پنهان کردن استفاده‌اش از مواد مخدر، متهم به دروغ گفتن شده بود.

پیش‌بینی می‌شود طرح اتهامات جدید علیه هانتر بایدن ۵۳ ساله، پدرش را که در تدارک دومین رویارویی انتخاباتی با دونالد ترامپ در سال آینده است، در تنگنای بیشتری قرار دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی