تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جنگ اسرائیل و حماس ادامه دارد

درگیری‌های شدید در جنوب غزه

در شصت‌وسومین روز جنگ میان اسرائیل و حماس، درگیری‌های شدید شهری میان نیرو‌های دو طرف در جنوب نوار غزه گزارش شده و حماس از کشته‌شدن ده‌ها نفر خبر داده است.

کد خبر: ۱۵۹۵۰۷
۰۹:۵۱ - ۱۷ آذر ۱۴۰۲

درگیری‌های شدید در جنوب غزه

دیدارنیوز: حماس روز جمعه اعلام کرد که در جریان حملات اخیر اسرائیل، ۴۰ نفر در نزدیکی شهر غزه و «ده‌ها» تن دیگر در جبالیا (شمال) و خان ​​یونس (جنوب) کشته شدند.

بر پایه اعلام روز پنجشنبه مقام‌های بهداشتی نوار غزه، تعداد کشته‌شدگان ثبت شده در جریان حملات اسرائیل به نوار غزه در مجموع به ۱۷ هزار و ۱۷۷ تن رسید.

درگیری‌های شدید شهری میان نیرو‌های اسرائیل و حماس در جنوب نوار غزه

خبرگزاری فرانسه صبح جمعه از ادامه درگیری‌های شدید شهری میان ارتش اسرائیل و نیرو‌های حماس در بزرگ‌ترین شهر‌های نوار غزه و اطراف آن‌ها خبر داد.

پس از مرحله نخست حمله زمینی اسرائیل علیه حماس که در شمال غزه متمرکز شده است، ارتش این کشور این هفته تهاجم خود را به سمت جنوب غزه گسترش داد، جایی که نزدیک به دو میلیون غیرنظامی را در خطر آوارگی و شرایط دشوار زندگی قرار داده است.

سربازان اسرائیلی با پشتیبانی حملات هوایی از روز پنجشنبه در قلب خان یونس، مهمترین شهر جنوب نوار غزه، درگیری شهری خود را با نیرو‌های حماس ادامه دادند. همچنین در شمال، در شهر غزه و اطراف آن از جمله جبالیا درگیری‌ها میان نیرو‌های اسرائیلی و گروه حماس ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی