تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تغییرات مدیریتی در اصفهان

عدم به‌کارگیری بازنشستگان؛ ساکت رفتنی شد/ نیک‌فر سرپرست سپاهان

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان که در دوران مدیریت او طلایی‌پوشان با کسر ۴ امتیاز در لیگ برتر و شکست با حکم کمیته انضباطی AFC در لیگ قهرمانان آسیا مواجه شدند، به دلیل عدم به‌کارگیری بازنشستگان از سمت خود استعفا کرد و منوچهر نیک‌فر مسئولیت سرپرستی این باشگاه را بر عهده گرفت.

کد خبر: ۱۵۹۴۹۰
۱۰:۰۷ - ۱۶ آذر ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: مدیرعامل باشگاه سپاهان روز گذشته با ارسال نامه‌ای از سمت خود کناره‌گیری کرد و منوچهر نیک‌فر مسئولیت سرپرستی این باشگاه را بر عهده گرفت.

به نقل از باشگاه سپاهان، روز گذشته محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه با ارسال نامه‌ای به هیئت مدیره این باشگاه، از سمت خود استعفا کرد.

متن نامه به این شرح است:

«هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

با سلام و احترام و سپاس از حمایت‌ها و همراهی‌های همه جانبه در طول دوران مسئولیت؛ از آنجا که در مقطع فعلی با صعود از مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا افق روشن موفقیت و ثبات تیمی علیرغم مشکلاتِ فراهم شده، پدید آمده و همچنین به همت همگان از جمله حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه، مدیر عامل و تلاش شبانه‌روزی هیئت مدیره، اعضای باشگاه، غیرت و جنگندگی بازیکنان و کادر فنی و همراهی و پشتیبانی هواداران باغیرت، استمرار قدرتمندی تیم فوتبال و فعالیت‌های دیگر تیم‌ها در مراحل ارزشمند مدعی بودن در لیگ و حذفی محقق شده، با توجه به تاکید رسمی یکی از دستگاه‌های نظارتی مبنی بر عدم به‌کارگیری بازنشستگان، بدینوسیله استعفای رسمی خویش را از مسئولیت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تقدیم می‌‌کنم.

با آرزوی موفقیت و سربلندی سپاهان کبیر

و من الله التوفیق

محمدرضا ساکت»

همچنین در پی استعفای محمدرضا ساکت از مدیرعاملی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هیئت مدیره باشگاه صبح امروز تشکیل جلسه داد و ضمن بررسی دلایل استعفا و در نظر گرفتن جمیع جوانب و با توجه به منع قانونی به‌کارگماری بازنشستگان، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات محمدرضا ساکت با استعفای ایشان موافقت و منوچهر نیک‌فر را به سمت سرپرستی باشگاه سپاهان منصوب کرد.

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، محمدرضا ساکت به سمت مشاور مدیرعامل در حوزه توسعه زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی منصوب شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی