تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

شایعه بزرگ درباره برانکو - پرسپولیس؛ مرد کروات برمی‌گردد؟

پس از نتایج ضعیف اخیر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، آینده یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس با ابهام‌ها و شایعاتی روبرو شده و برخی رسانه‌ها از احتمال بازگشت برانکو به پایتخت ایران خبر می‌دهند.

کد خبر: ۱۵۹۴۶۹
۱۳:۱۸ - ۱۵ آذر ۱۴۰۲

شایعه بزرگ درباره برانکو - پرسپولیس؛ مرد کروات برمی‌گردد؟

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال عمان به شایعات مطرح شده پیرامون احتمال حضورش روی نیمکت پرسپولیس واکنش نشان داد.

در پی شکست ۲ بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی در صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها، بار دیگر شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس مذاکراتی پنهانی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی تیم ملی عمان برای فصل آینده داشته است.

در این ارتباط از برانکو خواستیم ابتدا ارزیابی‌اش را در خصوص بازی شب گذشته شاگردان یحیی گل‌محمدی بیان کند که او گفت «بازی شب گذشته را ندیده است».

در ادامه از ایوانکوویچ ۶۹ ساله پرسیدیم که آیا مذاکره‌ای با شما در خصوص بازگشت به نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده شده یا خیر که سرمربی پیشین سرخپوشان تهرانی تنها به گفتن جمله "نمی‌دانم... " بسنده کرد. او از پاسخگویی بیشتر به این موضوع خودداری کرد.

مطلب مرتبط:

این حق «یحیی» نیست!

پرسپولیس ۱ - الدحیل ۲؛ حذف ناباورانه!/ ایران با یک نماینده در دور بعد

ردپای سکوها در حذف پرسپولیس!

برانکو ایوانکوویچ که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، سه قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و سه قهرمانی در سوپرجام را برای پرسپولیس به ارمغان آورد و در سال ۲۰۱۸ هم این تیم را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش برد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی